Săptămâna în care mi-am făcut “ordine” + TAG-uri

  Nu, nu este vorba despre faptul că mi-am făcut curat în cameră, deşi şi asta e adevărat.
 Mă axez pe viaţa blogului când vorbesc despre această ordine. O să mă vedeţi rar şi probabil că nu sunt foarte importantă în blogosferă, ca blogger, însă îmi place să duc la capăt lucrurile.
Am luat o pauză de la blog fără să vreau. Nu am simţit niciun impuls să mă apuc din nou de scris şi postat. Nu am mai scris o recenzie din iulie, cred, şi încă nu ştiu cum să-mi perfecţionez stilul. Mă uit la ultimele recenzii şi îmi par seci, mă gândesc unde naiba îmi e inima atunci când le scriu.
Deci pauza se prelungeşte, pentru că în continuare inima mea nu mi-a ajuns la vârful degetelor şi ceea ce scriu nu mă mulţumeşte, nu pentru o recenzie.
Probabil până mă regăsesc vor fi foarte multe wrap up-uri, în care voi vorbi pe scurt despre impresiile făcut de cărţile citite şi astfel mai aveţi şi voi o idee despre ce mă ocup.
Nu vreau să fac mare caz din asta, pentru că realizez că e doar o perioadă ciudată, însă îmi place să ştiu că voi ştiţi că nu v-am părăsit, ca voi reveni şi atunci să  feriţi .

Trecând la partea a doua a postării. Am două TAG-uri pentru voi, pentru unul nu am fost tăguită, dar cui îi pasă, iar pentru al doilea am să menţionez cine m-a făcut fericită şi m-a impulsionat într-un fel să scriu postarea asta.

Primul TAG, în care am fost tăguită este ICE CREAM BOOK TAG şi draga de Antonia s-a gândit la mine şi mi-a pasat chestia asta cu îngheţată, care îmi face poftă.
Regulile sunt puţine şi scurte şi puţin mai jos:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!
Să trecem la tag deci.
Înghețată cu aromă de unt de arahide- O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.
Nu există aşa ceva. O să le citesc pe toate. Sunt încăpăţânată şi atunci când vreau să citesc o serie/trilogie în final o fac. Nu renunţ la o carte pe care nu am citit-o.
Înghețată cu aromă de ciocolată- O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
După ce o să citiţi asta o să mă credeţi nebună. Poate că sunt.
Nu am cărţii pe care pot să le citesc la nesfârşit, am serii/trilogii. Trilogia Divergent de Veronica Roth am citit-o de 2 ori şi îmi propun o a treia lectură, oricând simt că am nevoie de putere. Trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins este în curs de a două citire, pentru că apare filmul, dar şi pentru că îmi e dor de Peeta. Recitesc cărţi tot timpul, îmi place.
Înghețată cu aromă de fistic- O carte cu o copertă verde.
Verde, verde. Ştiu!! Jurnalul unui adolescent timid de autorul e pe coperta de mai jos, nume complicat.

Înghețată cu aromă de căpșuni - O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Doamne, trebuie să citesc mai mult romance. Poate, Zece lucruri pe care le-am făcut (şi probabil nu trebuia) de Sarah Mlynowski ( asta da nume complicat)
Înghețată cu aromă de lămâie- O carte cu un sfârșit acrișor.
Sfârşit acrişor, în sensul că nu mi-a plăcut? Am şi pentru asta Charmfall de Chloe Neill, acru finalul, mai vreau o carte la trilogia asta.
Înghețată cu aromă de mentă- O carte de copii care îți place.
Eragon de Christopher Paollini, cred că e pentru copii. Da, asta e.
Înghețată cu aromă de vanilie- Cartea clasică favorită.
Una? Ce crud!! Aşa că o să trişez. Mândrie şi prejudecată, Persuasiune, ambele de Jane Austen,  Fundaţia de Isaac Asimov, Marele Gatsby de F. Scott Fitzgerald şi cam atât îmi vine acum în minte, dar mai sunt.

Dau tag-ul mai departe lui: Madeline, Pufulet şi am mintea goală. Oricine vrea să-l facă. Vă roooooog.

Al doilea TAG, este unul pe care chiar am vrut să-l fac şi m-am apucat să-l traduc, dar bam am şters şi am renunţat.
TAYLOR SWITF BOOK TAG, o să fie amuzant. Nu cred că are reguli, doar să-l dai mai departe aşa că o să las link spre blogul care l-a tradus şi o să aflaţi acolo mai multe despre el.


"We Are Never Ever Getting Back Together" - o carte/ o serie care mi-a plăcut foarte mult iniţial, dar de care am vrut să mă "despart" după
Serie care am crezut că o să-mi placă, hmm, Altfel de îngeri de Lili St. Crow, dar încă nu m-am “despărţit” de ea. Doar că am crezut că o să-mi placă mai mult.

"RED" - o carte cu copertă roşie
Merg cu cartea pe care o citesc acum şi anume Sfidarea (Jocurile Foamei #2) de Suzanne Collins.

"Love Story" - o carte cu iubire interzisă
Iubire interzistă. Aaaaa, seria Amurg de Stephenie Meyer.

"I Knew You Were Trouble" - o carte cu un personaj negativ pe care, însă, nu am putut să nu îl iubesc
Nu cred că am aşa ceva, dar aş spune Warner din trilogia Atingerea lui Juliette de Tahereh Mafi şi sper că nu aşa multă lume a citit toate volumele.

"Innocent" - o carte pentru care cineva a ruinat sfârşitul
Sub aceeaşi stea de John Green. MARE, MARE, MARE spoiler mi-am luat pe GoodReads.

"Everything Has Changed" - un personaj dintr-o carte care cunoaşte o evoluţie amplă
Wanda din Gazda de Stephenie Meyer. Magnific personaj.

"You Belong With Me" - lansarea de carte pe care am aşteptat-o cu cea mai mare nerăbdare
Încă mai aştept lansarea de carte din România la Prinţesa Mecanică (Dispozitive Infernale #3) de Cassandra Clare, pentru că deşi am citit-o, vreau cartea în română.

"Forever & Always" - cuplul favorit dintr-o carte
O să trişez atât de mult. Tris şi Four (Divergent de Veronica Roth), Katniss şi Peeta (Jocurile Foamei de Suzanne Collins), Clary şi Jace (Instrumente Mortale de Cassandra Clare), Will şi Tessa (Dispozitive Infernale de Cassandra Clare), Elizabeth şi Mr. Darcy (Mândrie şi prejudecată de Jane Austen), Bella şi Edward (Amurg de Stephenie Meyer).
Favoritul meu forever and always este cuplul Tris/Four, dar acum când citesc Jocurile Foamei Katniss/Peeta.

"Come Back... Be Here" - cartea pe care vreau cel mai puţin să o împrumut, de teamă să nu fie pierdută sau să păţească ceva
De obicei îmi împumut cărţile pentru că, cred eu, le voi primi înapoi, însă am învăţat să-mi selectez personele cărora le împrumut cărţile.

"Teardrops On My Guitar" - o carte care m-a făcut să plâng
Allegiant de Veronica Roth, Doamne ce râuri am făcut în cameră.

"Shake It Off" - o carte care îţi place aşa de mult, că nu îţi pasă ce spun alţii despre ea
Fac asta la toate cărţile care-mi plac. So shake it off haters. I really don’t care!

Dau TAG-ul mai departe lui: Madeline, Antonia, Pufulet şi oricine vrea să-l facă.


Cam asta a fost şi cu postarea asta gigantică, sper ca pe viitor să le fac mai scurte şi să nu vă plictisiţi pe parcurs. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR