Nevoia mea subită de a mă prosti & Book tag

Hei, hei.

A fost cam pustiu pe blog în ultima perioadă, din cauza sesiunii. Dar acum am primit şi ultima notă şi sunt destul de mulţumită de cum au decurs lucrurile. Mai am restanţa din semestrul întâi de dat, dar asta este pe 1 iulie şi m-am decis să iau o pauză şi să scriu pe blog.
Aş fi vrut să scriu, dar chiar nu am avut timp. Vara asta sper să recuperez toate recenziile pe care le aveam de scris, dacă nu măcar să postez mai des despre cărţile care mi-au plăcut, precum şi despre cele pe care le citesc.
Totuşi continunând cu postarea care e într-un word de câteva zile, am ales să fac un tag. L-am observat pe booktube-ul românesc şi mi s-a părut  interesant să văd dacă am toţi autorii de la A la Z.
Tag-ul, chiar aşa se numeşte,  Autori de la A la Z şi pentru că a trecut o bună perioadă de când nu am mai scris nimic, am zis de ce nu. Deci mai bine m-aş apuca de el.

A: Nu ştiu de ce a trebuit să caut autorul ăsta, dar pentru A o să merg cu Isaac Asimov. Am citit de el primele 3 cărţi din seria Fundaţia, şi recent mi-am cumpătar primele două cărţi din seria Roboţii. NU POT SĂ CRED CĂ AM UITAT DE JANE AUSTEN.
B: O să merg tot pe clasic şi o să o aleg pe Charlotte Bronte de care am citit Jane Eyre. Un clasic superb, recomand.
C: Cred că aici am cei mai mulţi autori: Aş putea să merg pe Suzanne Collins sau Cassandra Clare, Kiera Cass. O să vă las pe voi să alegeţi.
D: Mihail Drumeş, pentru că am fost chiar suprinsă de autor. Chiar dacă Invitaţia la vals nu a fost cea mai veselă poveste pe care am citit-o, a fost fără îndoială o poveste minunată.
E: Simone Elkeles, cu a ei trilogie Chimie Perfectă, pe care am devorat-o în 3 zile.
F: Alex Flinn, cu Bestia, o repovestirea a basmului Frumoasa şi Bestia. Plus F. Scott Fitzgerald, adică cine nu a auzit de Marele Gatsby?
G: Kerstin Gier, cu romanul Mă sinucid altă dată, deşi mulţi o cunosc pentru trilogia Culorile Dragostei, pe care eu încă n-am citit-o.
H: Not a damn idea, o să încerc mai târziu să mă gândesc ce cărţi am. Oh, oh. Kim Harrison cu Pe jumătate moartă, am citit doar prima carte din trilogie, încă mă gândesc dacă să o continui sau nu.
I : n-am nimic aici. Poate să-mi recomande cineva un autor cu I, sunt numai urechi.
J: pauzăăă. Un autor cu J, vă rog.
K: King, Stephen King, de care n-am citit decât Carrie, dar de care mai am două cărţi.
L: nada. Un autor cu L?
M: Tahereh Mafi, cu a ei trilogie Spulberă-mă sau sau Richelle Mead cu a ei serie Academia Vampirilor. Sau ca să fiu nostalgică Stephenie Meyer, people.
N: Garth Nix, citiţi Sabriel şi Lirael şi Abhorsen. Go, go!
O: aici am un autor, dar nu l-am citit, Kenneth Oppel, cu Elixirul Vieţii, îl tot las deoparte în speranţa că LEDA va publica curând continuarea.  Plus Lauren Oliver, dar n-am citit nici Delirum.
P: Lissa Price cu a ei dulogie Starters. Un must read.
Q: letter not found.
R: Anne Rice ca să fiu nostalgică, dar mai bine zic Veronica Roth că doar îs DIVERGENTĂ. Deal with it.
S: Darren Shan, cu o serie suprinzător de diferită cu vampiri. Sau sau Maggie Stiefvater de care am citit The Raven Boys şi sper să o şi continui.
T: Jean Teule cu al lui Magazin de sinucideri. Nu e atât de sumbru pe cât pare sau poate este. Sau Tolkien, dar n-am nimic citit de el, dar am trilogia Stăpânul Inelelor, doar că îmi trebuie Hobitul.  Aruncaţi cu roşii, am scutul sus.
U: nothing, nada, rien. O recomandare?
V: idem
W: Scott Westerfeld de care am citit trilogia Urâţii şi prima carte din trilogia Leviathan. Recomand.
X: n-am.
Y: nimic.
Z: Markus Zusak cu Hoţul de cărţi şi Mesagerul. Le recomand pe amândouă.
Asta a fost distractiv. Şi făcut în grabă, s-ar putea să deţin anumiţi autori dar să nu îmi aduc aminte de ei. Life goes on. Oricum aştept recomandările voastre.
Ştiu de ce e pustiu în blogosferă, succes celor care dau BAC-ul şi sper să aveţi noroc la subiecte. *dacă ar mai da şi ei altceva, nu doar poezie*.
Ne auzim după 1 iulie cred, sper să scap de restanţa asta. Plus veste nouă: m-am angajat. Mai mulţi bani pentru mine şi implicit pentru cărţi.

PS: oricine are timp poate să facă tag-ul, asta dacă nu cumva a fost făcut şi eu m-am trezit prea târziu. 

Comentarii

mm a spus…
În caz că nu ai făcut un tag de multă vreme, uite unul de la mine. *încercare eşuată de a fi amuzantă*
http://vanzatorul-de-iluzii.blogspot.ro/2015/07/leapsa-sick-book-tag.html
Denisa C a spus…
Ohh, o sa ma distrez. Am inceput sa iubesc tag-urile :))
Unknown a spus…
Foarte dragut tag-ul :)

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR