Absenţă motivată şi un preview în viitor.

Am încercat. Dar nu mi-a reuşit. Am postat pe facebook-ul blogului, cum ca o să am o postare curând despre tot ce înseamnă absenţa mea şi ce o să încerc să fac în decembrie şi cum vreau să funcţioneze lucrurile pentru următoarele săptămâni.

Pentru început m-am angajat, de aici lipsa de timp. Deşi aş vrea în 2017 să fiu mult mai activă, nu ştiu cât de bine va funcţiona programul meu, şi sincer nici nu ştiu câte cărţi o să reuşesc să citesc în 2017. Uneori programul e de la 9 la 9, deci tot ce vreau când ajung acasă este să dorm. Plus o să se adune şi învăţatul pentru sesiune, la începutul anului. Proiectele deja mă cam lasă fără timp liber.
De aici absenţa nemotivată. În noiembrie recunosc că am fost puţin leneşă, pentru ca atunci nu lucram, deci nu am o scuză pentru faptul că nu există nicio postare pe blog.

Trecând peste, cum aş vrea să procedez în 2017. Este mai complicat pentru că ştiu că tind să nu mă ţin de program, dar cred că chiar o să am nevoie, dacă vreau să postez pe blog.
Vreau să postez măcar o dată pe săptămână, când se poate de mai mult ori este foarte bine, dar pentru început aş vrea să ajung să postez în medie de patru ori pe lună, de la wrap up la tag-uri şi orice mai îmi trece prin minte, şi desigur recenziile seriilor pe care le-am citit şi la care sunt foarte foarte în urmă.
Vreau să postez mai multe poze pe facebook-ul, respectiv instagramul blogului, chiar dacă stau destul de prost când vine vorba de poze artistice.
Vreau să schimb puţin înfăţişarea blogului şi a facebook-ului blogului, spre care deşi nu prea fac trimitere pe blog există şi are destul de multe like-uri.

Tot în 2017 aş vrea să inţiez câteva concursuri, cu cărţi mai noi sau apărute acum ceva timp, care mi s-au părut foarte bune, în română, respectiv în engleză. Sper ca aşa să devină mai vizibil facebook-ul şi poate şi instragram-ul blogului, pe care mă chinui să postez cât de mult pot, şi la care o să aplic acelaşi program, cel puţin o postare pe saptămână.
Sună foarte restrictiv tot ce scriu eu aici, dar nu-mi place că am lăsat blogulul pustiu şi vreau să mă revanşez, o postare pe săptămână sunt bine, pentru că o să am weekend-ul în care o să-mi găsesc timp pentru o poză şi o postare pe blog.
Wrap-ul pe lunile trecute, o să vină la finalul lunii decembrie, tot atunci o să am şi un tag de final de an, pe care o să-l găsesc eu pe undeva, care să includă cărţi preferate, personaje preferate şi reversul.

Sper că nu v-am ameţit cu progamul meu.
Lasând asta, o să vă spun ultima carte citită şi cea pe care o citesc acum. Sperând că la ultima citită o să urmeze şi o recenzie, în viitorul apropiat.

Ultima carte citită, care mi-a luat ceva din cauza acelei lipse de timp şi din cauza reading slump-ului este The Rose and the Dagger (The Wrath and the Dawn #2) de Renee Ahdieh, al cărui prin volum este cunoscut poate mai bine la noi în ţară ca Urgia şi Zorile, la editura Epica. O duologie recomandată de prietena mea Claudia, care o adoră. Mi-a plăcut, însă nu pot spune că a ajuns la acelaşi nivel şi pentru mine, în opinia mea îi lipsea ceva la romance, focul acela – clişeic spus ştiu, dar nu pot să mă gândesc la o altă exprimare în română. Dar o recomand pentru personaje şi mai ales pentru lumea creionată, care datorită stilului de scriere a lui Ahdieh este foarte magică.
Instagram

Cartea pe care o citesc acum este We All Looked Up de Tommy Wallach, a cărei versiune în română se găseşte tot la Epica, sub traducerea Şi am privit cu ţoti spre cer.... Nu aş putea să vă spun multe, pentru că sunt momentan la capitolul 3, dar conceptul mi s-a părut de la bun început foarte interesant. Oamenii învaţă să trăiască, aflând că în două luni un asteroid o să lovească Pământul. Dacă asta nu vă convinge, poate o recenzie pe viitor o va face.

Până atunci, vă întreb aşa:
Cum vă pregătiţi de Crăciun, aveţi planuri? De exemplu, eu aş vrea să citesc cât mai mult.
Ce cărţi citiţi pe ultima sută de metri? Eu încerc să închei serii sau să citesc standalone-uri.
Cum vedeţi 2017? Asta şi în ceea ce priveşte un „program” sau ca an ce vă doriţi


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş