Urare de final de an & The Unpopular Opinions Book Tag 2016 edition & friends.

Având în vedere că anul se termină şi eu sunt în pană de idei în ceea ce priveşte un tag de final de an, am să fac tag-ul din titlul, al cărui titlu nu o să-l mai scriu din nou, doar pe anul 2016, pe cărţile citite în acest „frumos” si stresant an.
De asemenea, alături de răspunsurile mele, se vor afla şi cele ale Claudiei, pe care aţi cunoscut-o într-un tag anterior.

1.      A Popular Book or series that you didn't like.
D: Căutând-o pe Alaska de John Green, deşi mi-au plăcut toate cărţile lui, aceasta nu mi-a lăsat un sentiment plăcut. După mine, se vede că aceasta este prima carte a lui Green.
C: Spinning Starlight de R. C. Lewis, mi s-a părut foarte slabă în comparaţie cu o altă carte pe care am citit-o de la autoare – Stiching Snow – prea multe clişee şi părerea mea prost scrise, iar stilul de scriere avea propoziţi foarte scurte, ceea ce dădea impresia că cartea nu a avut parte de un editor. 

2.      A Popular Book or series that every one else seems to hate but you love.
D: Soundless sau The Glittering Court de Richelle Mead, în ultima perioadă cărţile autoarei au primită foarte multă critită. Am fost mai impresionată de Soundless ce-i drept, dar nici The Glittering Court nu se lasă mai prejos.
C: Soundless de Richelle Mead, deşi nu am suportat-o pe Rose din Academia VampirilorSoundless a fost o poveste foarte colorată, cu o lume foarte frumoasă şi puţin romance.

3.      A Love Triangle where the main character ended up with the person you did NOT want them to end up with (warn people for spoilers) OR an OTP that you don't like.
D: Labiritul de James Dashner, nu mi-a plăcut nici persoana cu care a rămas, deci implicit nici OTP-ul. În ultima carte l-am urât pe Thomas, deci fiecare decizie luată de el mi s-a părut a fi o tâmpenie de la bun început.
C: Passenger de Alexandra Bracken: Nicholas şi Etta, mi-aş fi dorit ca în cartea asta să existe un triunghi amoros. Relaţia dintre ei nu avea nicio chimie, poate şi din cauza faptului că autoarea a pus accent pe diversitate şi a sfârşit prin a băga personajul masculin, pe gât cititorului. A existat de asemenea şi un insta-love, foarte enervant.

4.      A popular book Genre that you hardly reach for.
D: Horror şi Historical Fiction.
C: Contemporan

5.      A popular or beloved character that you do not like.
D:  Labirintul de James Dashner – Brenda – nu cred că am urât un personaj niciodată atât de tare, şi chiar dacă mă repet cu trilogia asta, anul acesta ea a scos toată răutatea din mine.
C: Six of Crows de Leigh Bardugo – Inej Gafha – mi-a plăcut ca personaj şi mi-a părut rău de ce i s-a întâmplat, dar nu era un personaj la care eram nerbdătoare să-i citesc perspectiva.

6.      A popular author that you can't seem to get into.
D: Andy Weir, cu Marţianul. Pur şi simplu nu pot. O să încerc să văd filmul.
C: Maggie Stiefvater, cu The Raven Boys. Am încercat să citesc de câteva ori, dar nu am reuşit.

7.      A popular book trope that you're tired of seeing. (examples "lost princess", corrupt ruler, love triangles, etc.)
D:  Faptul că tocilarii sunt mereu cei care nu ştiu să se îmbrace sau comporte faţă de alte persoane. Şi simpla chestie că sunt numiţi tocilari.
C: Personaj negativ doar de dragul de a fi personaj negativ, îi lipseşte motivaţia. De asemenea când ai tipicul guvern sau cea mai mare fortăreaţă malefică şi rebelul vine  dintr-o mişcare şi distruge tot.

8.      A popular series that you have no interest in reading.
D:  After you de Jojo Moyes, continuarea la Me before you, pur şi simplu nu mă interesează continuare, consider că prima s-a terminat foarte bine.
C: Lady Midnight de Cassandra Clare, pur şi simplu am ajuns la limită cu lumea vânătorilor de umbre şi triunghiurile amoroase din lumea asta.

9.      The saying goes "The book is always better than the movie", but what movie or T.V. show adaptation do you prefer more than the book?
D: The Martian pentru că chiar am putut duce la final filmul şi pe final chiar am exista tensiune.
C: Allegiant (D:acceptăm şi opini opuse, se poate se poate) – a fost colorat şi plin de efecte speciale şi acţiune. Desigur, science fiction şi Theo James.

Ca să  nu termin într-o notă foarte negativă, anul acesta a fost şi anul seriilor şi trilogiilor preferate, în cazul amândurora.

D: Eu pot să spun că am adaugă la favorite trilogi întregi: Angelfall de Susan Ee, The Winner’s Curse de Marie Rutkoski, Legend de Marie Lu, Six of Crows de Leigh Bardugo, primele trei cărţi din seria Bloodlines de Richelle Mead, precum şi standalone-uri: Soundless de Richelle Mead, Midwinterblood de Marcus Sedgwick The Night Circus de Erin Morganstern şi acestea sunt doar câteva dintre ele.  Anul acesta a fost şi anul în care am început Harry Potter, pe care plănuiesc să-l continui în 2017.
Mulţi autori sunt noi descoperiţi şi la cei cu mai multe serii chiar vreau să mai citesc în 2017.

C: Şi eu am avut favorite serii şi autori descoperiţi noi: Lockwood & Co de Jonathan Stroud, Six of Crows de Leigh Bardugo, The Blackthorn Key de Kevin Sands, The Vagrant de Peter Newman, A Court of Thorns and Roses de Sarah J. Maas şi am termin multe din seriile început în anii precedenţi, cum ar fi The Winner’s Curse de Marie Rutkoski, Half Life de Sally Green, The Rose and the Dagger de Renee Ahdieh şi Their Fractured Light de Amie Kaufman şi Megan Spooner.
Am şi eu serii şi autori pe care vreau să-i citesc în continuare în 2017.  

Pe final vă urăm un an nou cât mai frumos şi plin de cărţi. La cât mai multe postări în 2017. Îmi pare rău că postarea nu este plină de poze sau gif-uri, dar este cam pe ultima sută de metri.

La mulţi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR