Try something new

O sa încerc sa scriu o mica povestire.Am o mica idee în cap , care sper sa se dezvolte cat mai mult.Aceasta este prima mea încercare deci nu mă criticati prea dur (orice părere este bine venită).Am un mic rezumat care cuprinde pe scurt ideea mea.Sper sa va placă.

Rezumat:Samantha si Anthony se cunosc de mici copii.Insa ceva in trecul lor i-a facut sa uite prietenia si sa o transforme in ura.Desi părinţi ei o trimit intr-o  vacanta in Los Angeles, Sam nu scapa  de vechii duşmani din liceu.Vara se transforma intr-un joc al farselor si ameninţărilor.Fiecare dorind sa scape de celălalt.Însă sunt multe lucruri care se pot schimba intr-o vară .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş