Wrap up-ul Verii

Acestă postare nu este o jalnică încercare de a-mi motiva lipsa pe blog.
Ciudat este că deşi am lipsit aproape 3 săptămâni, nu a fost din cauză că nu am citit sau din alte probleme tehnice. Pur şi simplu nu am simţit nevoia să scriu pe blog. Ceea ce m-a speriat, dar nu mi-a încărcat conştiinţa.

Sunt cu o groază de recenzii în urmă şi nu ştiu sigur dacă voi recenza toate cărţile pe care le-am citit în această vară, care mie, sincer, nu mi se par multe.
Postare este un update a ceea ce am citit în această vară plus câteva rânduri care sunt părerea mea în legătură cu cartea respectivă. Sincer, am avut o vară destul de bună în ceea ce priveşte cititul. Au mai apărut câteva recenzii pe blog, iar cărţile respective poate vor intrat sau nu în lista aceasta. Deşi am o fobie de a duce lucrurile la bun sfârşit probabil vor apărea şi ele pe listă.
Încă ceva, veţi observa că am pus de asemena şi steluţe. Steluţele de GoodReads.
1 stea – nu mi-a plăcut
2 stele - a fost ok
3 stele - mi-a plăcut
4 stele - mi-a plăcut foarte mult
5 stele – a fost uimitoare

Atenţie postare plină de gif-uri, doar pentru că simt nevoia să mă distrez puţin.

1.      Sub aceeaşi stea de John Green – eram în sesiune când am recitit cartea pentru a-mi reîmprospăta memoria, deoarece urma să văd filmul. Am citit-o într-o singură zi. Şi o recomandă cu dragă inimă. Stilul de scriere este uşor de urmărit, iar personajele nu ai cum să nu le îndrăgeşti.
GoodReads : 5 stele


2.      Pe jumătatea moartă (Madison Avery #1) de Kim Harrison – a fost prima carte cu care mi-am început vacanţă şi eram foarte nerăbdătoare să aflu despre ce este vorba. Primele pagini mi-a plăcut foarte mult, este un plot destul de original. Ceea ce m-a deranjat foarte tare a fost personajul principal, care deseori nu gândea ceea ce făcea. Nu se gândea decât la ea şi la cum o să o afecteze pe ea problema în momentul acela. Dacă personajele ar fi fost altfel conturate probabil aş fi îndrăgit seria. Încă mă gândesc  dacă să încerc şi cartea a doua.
GoodReads: 2 stele


3.      Let love in (Love #1) de Melissa Collins – după ce note avea pe GoodReads mă gândeam că o să fie o poveste de dragoste frumoasă, despre redescoperirea dragostei şi aşa a şi fost, cel puţin prima jumătate a cărţii. Mi-a plăcut schimbarea de perspective şi realismul cărţii, care a trat mai multe probleme. Însă în a doua parte lucrurile au luat o întorsătură diferită axându-se foarte mult pe partea sexuală a relaţiei. De asemenea nu ştiu dacă voi continua seria.
GoodReads: 3 stele


4.      Începuturile (Jurnalele lui Stefan #1) de L.J. Smith – nu cred că sunt scrise de Smith, însă habar nu am de cine sunt scrise. Având în vedere cât de mult m-a dezamăgit sezonul 5 şi cât de mult continuă să mă dezamăgească sezonul 6 din Jurnalele Vampirilor, am spus că ar fi ok să citesc câte ceva din perspectiva personajului meu favorit Stefan Salvatore. Nu a fost exact ce mă aşteptam. Personajele au descrieri confuze, nu sunt nici cele din serial, nu sunt nici cele din cărţi. Tot nu am înţeles ura lui Damon faţă de Stefan. Probabil că o să continui seria, pentru că am deja cele 5 volume.
GoodReads: 2 stele


5.      United we spy (Fetele Gallegher #6) de Ally Carter – încă nu-mi vine să cred că s-a terminat. Despre cartea aceasta nu o să vorbesc foarte mult, pentru că deja am o recenzie scrisă -> AICI.
GoodReads : 5 stele


6.      The Raven Boys ( The Raven Cycle #1) de Maggie Stiefvater – cea mai frumoasă carte. De asemenea găsiţi recenzia AICI.
GoodReads:  4 stele


7.      Clockwork Princess (Dispozitive Infernale #3) de Cassandra Clare – una dintre cărţile mele favorite în ceea ce priveşte sfârşitul unei trilogii. Recenzia AICI.
GoodReads: 5 stele


8.      CharmFall (Elita Întunecată #3) de Chloe Neill – cel mai dezamăgitor final posibil, sper că mai este o carte şi că asta nu e o trilogie. Mă aşteptam să primesc răspunsuri să aflu ce s-a întâmplat cu părinţii lui Lily, să ştiu dacă o să fie ceva între Lily şi Sebastian, dar nimic din toate astea nu s-a întâmplat. Dezamăgitor.
GoodReads: 2 stele


9.      Spulberă-mă, Destroy me, Unravel me, Ignite me (Atingerea lui Juliette #1, #1.5, #2, #3)  de Tahereh Mafi- o să vorbesc despre aceste cărţi împreună acum, precum şi în recenzia ce o să urmeze cândva pe blog. Nu cred că separat aş face dreptate trilogiei. Aş citit-o din nou doar pentru a ajunge la volumul 3 şi la incredibila dezvoltare de personaj a Juliettei. Ignite me este una din cărţile mele preferate din vara asta.
GoodReads: Spulberă-mă: 3 stele
                    Destroy me: 4 stele
                    Unravel me: 3 stele
                    Ignite me: 5 stele

10.  Hoţul de cărţi de Markus Zusak – cartea asta, cartea asta este incredibilă. Stilul este foarte uşor de urmărit, iar personajele sunt foarte frumos creionate. Este o carte pe care cu siguranţă o să o recitesc.
GoodReads: 5 stele


11.  Pulbere de stele de Neil Gaiman – a fost o poveste uşor de urmărit, un basm cu o poveste mai complexă şi cu personaje a căror personalitate este mult mai bine descrisă. Deşi mulţi spun că filmul este mai bun, eu cred că totuşi cartea este mult mai bună.
GoodReads: 3 stele


12.  Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout – chiar sper că i-am scris bine numele, pentru că nu mai am chef să verific. Seria asta este foarte lăudată peste tot, aşa că am fost prea curioasă şi m-am apucat şi eu de ea. Stilul autoarei este foarte uşor de urmărit, iar povestea este foarte drăguţă. Partea romance este din plin, ceea ce nu m-a deranjat. Cred că sunt singura personă care a empatizat cu Daemon în prima carte şi care continuă să-l adore şi în a doua.
GoodReads: 3 stele


13.  Weird things customers say in bookstores de Jen Campbell – sincer cartea este mai mult o povestioară, conţine foarte multe dialoguri între persoanele care vor să cumpere cărţi şi cei care le vând, se axează pe dubioşeniile pe care le gândesc cumpărători şi la care nu poţi decât să te cruceşti când le auzi, pentru că eşti sigur că un cititor ar ştii lucrurile astea. Recomand să o citiţi, este foarte amuzantă.
GoodReads: 3 stele

14.  Dacă aş rămâne, Where she went ( Dacă aş rămâne #1, #2) de Gayle Forman – am fost mereu curioasă în legătură cu duologia aceasta, mai ales că filmul urma să apară şi descoperisem recent câteva recenzii negative. Problema cu mine este că dacă găsesc recenzii negative la o carte, fi sigur că o să o citesc. E o poveste foarte interesantă despre durere şi pierdere. Eu o recomand.
GoodReads: Dacă aş rămâne: 3 stele
                    Where she went: 4 stele


15.  Trădări (Atfel de îngeri #2) de Lili St. Crow – mă lupt cu seria asta încă de la prima carte, dar nu sunt gata să renunţ, pentru că chiar cred că toată descrierea din primele două volume va merita. Am cumpărat cele 3 volume, aşa că Gelozie sigur e pe TBR. Problema mea cu cartea este descrierea excesivă, care nu este mereu necesară. Îmi plac descrierile, doar că atâtea metafore şi întreruperea acţiunii constant, nu sunt lucrurile cele mai potrive pentru mine, într-o carte.
GoodReads: 2 stele


16.  Fangirl de Rainbow Rowell – cartea asta o recomant tuturor celor care fac parte dintr-un fandom sau care iubesc o serie la nebunie. Personajele sunt superbe, stilul de scriere este foarte uşor de urmărit. Singura problemă pe care am avut-o a fost cu câteva din povestioarele de la sfârşitul fiecărui capitol, peste câteva simţeam nevoia să sar şi să trec direct la acţiunea cărţii. Dar a fost o lectură interesantă, pe care o recomand fără să mă gândesc de două ori.
GoodReads: 4 stele

17.  Fundaţia, Fundaţia şi Imperiul (Fundaţia #1, #2) de Isaac Asimov – SF, SF. Mai vreau SF. Asimov este un un autor incredibil. Nu toată lumea pare să placă genul lui de cărţi, dar mie chiar mi se par incredibile. Am folosit incredibil deja mai mult decât este necesar. Modul în care foloseşte religia şi economia, pentru a demonstra cum am ajuns la ceea ce numim societatea din ziua de azi, este superb. Îl recomand.
GoodReads: Fundaţia: 4 stele
                    Fundaţia şi Imperiul: 4 stele

18.      Jumătatea rea (Half Life #1) de Sally Green – a fost o poveste foarte interesantă, cu un stil de scriere şi mai interesant. Nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult. Aştept cu nerăbdare volumul doi, pentru că deja am teorii. Recenzia AICI

Sper că aţi rezistat până aici. Încerc să-mi revin cu blog de săptămâna viitoare pentru că îmi voi face un program. O să apară undeva pe blog, nu ştiu încă.

Până atunci lectură plăcută şi ne auzim curând. 

Comentarii

Bianca a spus…
Super postare! Multe din titlurile menționate de tine se află pe TBRL-ul meu.
meduza a spus…
Oho, ai citit ceva vara asta :3 Unele dintre ele le-am citit și eu, dar unele trebuie neapărat să pun mâna pe ele, fiindcă o să mor altfel! Gen Prințesa Mecanică, vol 2 și 3 din Spulberă-mă sau vol 5 și 6 din Fetele Gallagher :D De abia aștept să le citesc eu :3 Spor la citit în continuare! :*
iri a spus…
1, 10, 11 si 16 <3 <3 <3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş