Wrap up pentru lunile care au trecut şi în care n-aţi auzit nimic de mine

Bună şi vouă cititori ai blogului, dacă mai sunteţi pe aici şi urmăriţi postările mele.
După cum spune şi titlul azi vreau să fac un wrap up, pentru că deşi îmi doresc la nebunie să postez şi eu nişte recenzii, nu-mi place cum arată şi nu o să le postez, prea curând.
Pot să spun că facultatea mă omoară, din punct de vedere inspiraţional.
Dar cum mai am de făcut un proiect şi un eseu şi încă ceva o să încerc să fiu scurtă, procedând la fel cum am făcut vara trecută: steluţelele de pe GoodReads, plus câteva cuvinte despre ce mi-a plăcut sau nu mi-a plăcut la cartea respectivă.
O să încerc să fac wrap up lunar, dacă o să văd că tot nu pot să scriu o recenzie bună.
Oh, şi vreau să le mulţumesc tuturor celor care au dat like paginii de facebook. Sunteţi minunaţi. La fel ca şi cititori care mă urmăresc pe blog, 45 de persoane. Vă mulţumesc.
Postarea o să conţină şi gif-uri. Pentru amuzament.

1.      Jane Eyre de Charlotte Bronte – am citit-o la începutul anului, dar nu i-am făcut recenzie pentru că am adus cartea acasă şi nu am mai avut timp să scot citatele. Sper să le scot până la sfârşitul vacanţei şi să mă lovească inspiraţia pentru o recenzie. Eu recomand cartea asta, este un clasic pe care toată lumea ar trebui să-l citească.
GoodReads : 5 stele



2.      Igraine fărădeFrică de Cornelia Funke – o altă carte pe care am citit-o la începutul anului. Este un basm despre descoperirea eroului din tine, se aseamană puţin cu Harap Alb, dar cred totuşi că Igraine este un personaj mai complex, care se descurcă şi singură. De asemenea cartea are şi ilustraţii drăguţe, alb negru. Recomand.
GoodReads: 3 stele



3.      Four (Divergent # 0.1 - # 0.4) de Veronica Roth – sunt un mare fan al trilogiei Divergent şi deşi nu am o recenzie făcută, încă mă chinui, colecţia de povestiri a lui Four era un must read. Four a fost tot timpul un personaj interesant, datorită trecutului şi personalităţi lui. Eu zic că oricine a terminat trilogia Divergent trebuie să-i dea o şansă lui Four. Nu cred că este o metodă de a scoate mai mulţi bani de la fani, până la urmă dacă vrei o cumperi, dacă nu, nu.
GoodReads: 5 stele



4.      Invitaţia la vals de Mihail Drumeş – este un prim autor român pe care-l apreciez pentru stilul său şi modul de expunere a personajelor. Nu înţeleg de ce nu am auzit de autor de la profesorii din liceu. Cred că putem deprinde mai multe din opera lui Mihail Drumeş decât a celorlaţi autori. Nu spun că nu sunt buni, doar că eu în liceu nu am putut să-i citesc pe toţi. Recomand romanul, este o poveste de dragoste cu bune şi rele.
GoodReads: 5 stele


5.      Mă sinucid altă dată de Kristen Gier – toată lumea o ştie pe autoare datorită trilogiei Culorile Dragostei. M-a atras şi acea trilogie, însă mereu am fost atrasă mai mult de romanul acesta. Eram curioasă cum va reuşi autoarea să facă dintr-o situaţie atât de sumbră, ceva mai puţin întunecat. Tema este prezentă şi subiectele serioase sunt acolo, însă capitolele sunt presărate şi cu umor. Dacă aţi citit Culorile Dragostei, vă recomand şi acest roman al autoarei, iar dacă nu, acest roman este un început bun.
GoodReads: 3 stele



6.      Sete de sânge, Nesaţul ( Jurnalele lui Stefan #2, #3) de L. J. Smith – probabil aş fi apreciat romanele în perioada în care chiar apreciam serialul. Acum ambele mă dezamăgesc. Nuvelele acestea nu prind deloc esenţa lui Stefan. Sunt un mod de a-l pune pe Damon într-o lumină proastă şi de a aduce sfinţenia asupra lui Stefan. Urăsc anti-teza asta, pentru că nu are sens. Se axează pe anumite fire narative care nu au avut nicio legătură cu serialul şi introduc personaje care nu au fost pomenite niciodată în serial atunci când Stefan şi Damon ar fi trebuit să ştie de ele. Mi se par degeaba.
GoodReads : Sete de sânge: 2 stele
                      Nesaţul: 2 stele



7.      Urâţii, Frumoşii, Specials (Urâţii #1, #2, #3) de Scott Westerfeld – am vrut să citesc distopia asta de când am intrat în lumea cărţilor şi am descoperit câte există, însă niciodată nu am ajuns să le cumpăr. Ei bine mă bucur că am făcut-o. Modul lui Westerfeld de a prezenta socitatea din care fac parte cele trei tipuri de caractere, mi s-a părut deosebit şi nemaiîntâlnit, cei care au citit trilogia ştiu despre ce vorbesc. Totuşi ce am observat la Westerfeld este că se ocupă mai mult de plot şi acţiune şi mai apoi de personaje. Recomand trilogia pentru mesajul pe care-l transmite şi nu numai.
GoodReads: Urâţii : 3 stele
                     Frumoşii: 4 stele
                     Specials : 5 stele


8.      Leviathan (Leviathan #1) de Scott Westefeld – aş vrea să rămân tot la acest autor şi să vorbesc despre o altă carte scrisă de el, care se axează pe cu totul altceva. Este vorba despre o repovestire a primului război mondial plus maşinări. Nu am fost niciodată fan istorie, dar cred că dacă mi-ar fi fost povestită aşa, lucrurile s-ar fi schimbat. După cum am menţionat şi la trilogia Urâţii, autorul se axează pe acţiune şi mai apoi pe cum le afectează aceste acţiuni pe personaje.
GoodReads: 4 stele



9.      Falling to ash  (Moth #1) de Karen Mahoney – cred că nici eu nu mai ştiu câte cărţi cu vampiri am citit, la momentul actual. Trebuie să recunosc că nu mă satur să văd cum autorii reuşesc să vină tot timpul cu ceva nou în ceea ce-i priveşte. Nu prea m-am ataşat de personaje, dar Moth este un personaj foate puternic şi sunt curioasă cum o să se încheie duologia.
GoodReads: 3 stele



10.  Mă dau în vânt după cumpărături (Mă dau în vând după cumpărături #1) de Sophie Kinsela – numele blogului este inspirat din filmul după această carte, deci a trebuit să citesc cartea. Filmul se axează pe romance, în timp ce cartea nu face acest lucrul, nu este la fel de light, tratează şi alte teme, nu doar cele care se învârt în jurul celor înebuniţi de cumpărături.
GoodReads: 3 stele



11.  Origin, Opposition (Lux #4, #5) de Jennifer L. Armentrout – citiţi seria asta şi veţi fi suprinşi. Primele două sunt doar începutul. De la cartea a treia lucrurile evoluează şi se complică. Eu o recomand pe Miss Armentrout pentru stilul ei simplu de scriere şi complicat de a creiona personajele.
GoodReads: Origin 4 stele
                     Opposition 5 stele



12.  Peter Pan de J. M. Barrie – trebuie să recunosc că nu a fost ce mă aşteptam, dar a fost distractiv şi a adus o nouă perspectivă asupra faptului că noi nu ne oprim din a creşte, ceea ce uneori e trist. Cred că toţi am vrut să fim Peter. Un clasic scurt, dar cu învăţături importante. Recomand.
GoodReads: 3 stele


13.  Evernight (Evernight #1) de Claudia Gray – încă o serie cu vampiri, cine ar fi crezut. Am avut aşteptări de la cartea asta, chiar credeam că o să continui cu seria asta, pentru că începutul mi-a plăcut. Personajul principal, Bianca, a fost ok. Însă de la jumătatea cărţi lucrurile s-au schimbat. Bianca a devenit foarte îndrăgostită şi foarte enervantă. Am avut aşteptări pentru că personajele şi cadrul erau promiţătoare.
GoodReads: 2 stele


14.  Amulet, Vol. 1: The Stonekeeper (Amulet #1) de  Kazu Kibuishi – primul meu graphic novel. Mi-a plăcut şi sunt pregătită să mai încerc. Aseară am găsit varianta pe Amazon, kindle gratuită. Dacă doriţi puteţi încerca, sper să fie încă free.
GoodReads: 3 stele



Momentan citesc două cărţi, pe care vreau să le termin până se termină vacanţa.

Ø  The Glass Arrow de Kristen Simmons, un roman distopic, cu o premisă interesantă şi un personaj foarte încăpăţânat.

Ø  Spintecătorul ( Jurnalele lui Stefan #4) de L. J. Smith, care nu are nicio legătură cu Spintecătorul Stefan, no. 

Cam astea sunt cărţile citite de mine şi pe care le citesc momentan. Dacă aţi citit din ele lăsaţi în comentarii ce părere v-au făcut. Sunt curioasă.
Acestea fiind spuse, sper să ne auzim cât de curând. Vacanţă plăcută, ce a mai rămas din ea şi citit fericit (happy reading – sună mai bine în engleză) .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş