The sick book tag & some excuses.

Scriu şi eu dupa luni de zile ceva pentru blog. Ascult Zedd şi manânc biscutiţi cu jeleu. Şi scriu. Se simte bine.
Am primit acum ceva timp un tag de la Mădă, de pe Vânzătorul de Iluzii *apăsaţi pe link*.
The Sick Book Tag.
Să începem.
Nu am postat tag-ul când l-am completat, dar azi am ceva timp liber şi am zis să-i dat drumul în lume, pe internet mai exact.
Spun de pe acum, că oricine nu a făcut tag-ul este liber să-l ia şi să răspundă la întrebări.
Îmi pare foarte rău de lipsa de pe blog, dar a fost o vară nebună şi complet ocupată. Sunt foarte obosită când ajung acasă şi adorm imediat.
Ce veţi vedea, sper eu, pe blog săptămâna aceasta, este un bookhaul. Am făcut o comandă la Elefant, pe care sper că o pot ridica azi.
Nu prea stau bine nici la capitolul cărţi citite, pentru că TIMPUL, dar sper să-mi revin.
Anyway. Tag-ul mai jos. Enjoy.

Diabet:  O carte dulce, extrem de dulce.
Aş spune orice scris de Simone Elkeles. Am citit  trilogia Chimie Pefectă şi How to ruin de ea şi m-a convins că mai trebuie să citesc. Scrie atât de frumos şi personajele sunt atât de reale.

Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.
Una recentă ar fi Delirium de Lauren Oliver, care a fost citită pentru prima dată sau Îngerul Nopţii, recitită – nu m-au impresionat cum mă aşteptam.

Gripă. O carte contagioasă care s-a răspandit ca un virus.
Nu prea am mai fost la curent cu noutaţile din blogosferă, so I have no idea. Probabil seria Instrumente Mortale, care a avut un mare bum. De obicei eu nu citesc cărţile populare, atunci când sunt populare, nu că n-aş vrea. Pierd mereu valul.

Ciclul. O carte pe care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.
Tind să recitesc multe cărţi. Am recitit trilogia Divergent şi Jocurile Foamei de 3 ori, nu cred că am altă carte citită de mai mult. Sub aceaşi stea doar de două.

Insomnia. O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.
Hmm, aş zice seria Academia Vampirilor, nu-mi aduc aminte altă carte acum.

Amnezie. O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lasă o impresie puternică în mintea ta.
Ca să nu mă repet, am să spun Frenezia, deşi îmi aduc aminte tot ce m-a scos din sărite.

Astm. O carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).
Divergent de Veronica Roth. Cine nu se aştepta la asta. Oh, oh şi Cioburi de stele de Amie Kaufman şi Meagan Spooner. Cartea asta e minunată.

Malnutriţie. O carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.
N-am aşa ceva. Nu pot să stau fără mâncare. Stomacul meu începe să cânte.

Boala "călătoare". O cartea care te-a luat într-o "călatorie" prin timp şi spaţiu.
Una recentă: Percy Jackson şi Olimpienii: Hoţul fulgerului, e minunată cartea. Stilul lui Rick Riordan este incredibil şi mitologia grecească. Citiţi!!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş