Short story + Raining with songs

Uh, de când nu am mai dat pe aici.

Sincer, am avut o aproape-postare, dar s-a dus pe apa sâmbetei. Cert este că asta sigur ajunge pe blog.

Presupun că motivul pentru care blogul este pustiu ar fi lenea mea gigantică. De îndată ce mă obişnuiesc cu facultatea ar trebui să intru în normal. Momentan n-am aşa ceva. Sunt împrăştiată peste tot, e destul de ciudat să te acomodezi din nou cu persoane noi, când tocmai începeai să prinzi firul celor din liceu.

Toate bune şi frumoase, ca de obicei la rubrica asta trebuie să am paragraful de scuze patetice, de care nimănui nu-i pasă.

PS. :Chiar trebuie să editez ultima recenzie, că tot vorbim de patetic. :))

Am să schimb puţin felul în care o să postez la rubrica asta. Nu ştiu dacă voi găsi mereu ce caut, dar voi încerca.

Deci:

Cea mai nouă descoperire ( de acum două ore) : Trupa Bastille şi omorâţi-mă dacă mai ştia cineva şi eu am fost oarbă până acum sau surdă. Da, asta e.
Melodia e genială şi te unge pe suflet, cum s-ar spune. Repeat, repeat, repeat.


“I'll see you in the future when we're older
and we are full of stories to be told.”

Cântăreţ favorit ( my always lover) : Justin Timberlake, vă aşteptaţi cumva la Biber? Nu am nimic cu el, doar că m-am enervat, destul de tare, când am văzut pe YouTube că primul nume după ce tastezi Justin e Biber şi nu Timberlake, n-are logică, oameni buni.
Ştiu, aşa lungă melodia, dar aşa genială melodia. Putea să fie şi de o oră. E JUSTIN TIMBERLAKE, iar după performanţa bombă de la VMA’s, să nu aud comentarii.

“Girl I can see in your eyes that there's something inside that made you evil
Where did you go, 'cause it just ain't fair”

Cântăreaţă favorită (fuck, she’s british) : Cher Llody, este genială. Sunt singura care aude accentul ei ăla magnific? Oh, e aşa de tare. E aşa drăguţă şi amuzantă. I wish I was her.

“I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash”

Trupă favorită (nu vă speriaţi, vă rog) : The Pretty Reckless
Tylor Momsen, voi care aţi văzut Gossip Girl, dacă existaţi, ea este cea care are vocea asta criminală. Drastică schimbare de la drăguţa Jenny, dar eu o ador.

 “And I don't know where I've been
And I don't know what I'm into”

Deci aici sunt melodiile mele de suflet pe ziua de azi sau pe săptămâna asta. Nu-s încă decisă. Dar cui îi pasă?

Voi mai trăiţi? Cum merge şcoala/facultatea/jobul?

Sper să mai postez ceva zilele astea. Inspiraţie. Trebuie să am inspiraţie.

Până la momentul meu de relevaţie divină, spor la citit, scris. Ne auzim, curând, sper eu.



Comentarii

Unknown a spus…
Cum sa nu sti de Bastille? melodia mea preferata de la ei e Pompeii .. app este o reclama la noi care are soundtrack melodia asta ,, :D Jt e genial ce sa mai spun?!
Cher Cher <3 o iubeesc :D

The Pretty Reckless..nu e chiar genul meu ..

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR