Four.Four.


Mai sunt 5  minute până la ora 00:00, dar mă bucur că m-am dezmeticit şi am descoperit că astăzi este ziua dragului nostru Four. 4.4.2014.

Cine a citit Divergent de Veronica Roth, ştie despre ce vorbesc, cine nu a citit, staţi liniştiţi, veţi afla curând.

Am găsit un filmuleţ pe youtube, în care Veronica Roth ne cere să încercăm să-l descriem pe Four în patru cuvinte. Asta o să fie greu. 

Să vedem.

Four.

Cel mai protectiv iubit.

 Arătos. Misterious. Dur. Fragil.

Cel mai curajos Neînfricat.

Păcat că e ficţional.

Nu luaţi în seamă ultima parte. Four a prins viaţă. Nu ştiaţi? Theo James îl aduce la viaţă pe iubitul nostru Four, într-o  ecranizare superbă.


Cine s-a îndoit că Theo James nu este Four, vă mai  las câteva gif-uri mai jos şi sunt sigură că o să vă răzgândiţi.



Comentarii

meduza a spus…
Oh, Four! <3 Arata asa de bine <3 Stiu ca a fost ziua lui ieri. Am scris pe tabla 04.04.2014 :> Maleficient de moi :3 Ies pana nu salivez pe tastatura
Denisa C a spus…
:)) eu mai aiurita, dar ma bucur ca n-am ratat-o. Four. Four. Perfectiune. Perfectiune. <3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş