Primele 100 de cuvinte - The Spectacular Now de Tim Tharp

Bunăăăăăă.

Nu mi-am respectat, din nou, înţelegerea şi am chiulit de pe blog. Am ratat atâtea rubrici încât cred că o să le fac aleatoriu într-o zi a săptămâni.

Ştiu că rubrica Plouă cu melodii, o aveam luni, ar am ratat să postez la ea, de 3 săptămâni, aşa că devine random, în orice zi a săptâmâni. Bine nu chiar orice zi, adică undeva la mijloc, nu la sfârşitul săptămânii.

Deci, azi postez la rubrica Primele 100 de cuvinte.

Cele 100 de cuvinte pe care vi le voi prezenta azi sunt în engleză şi sunt din cartea The Spectacular Now de Tim Tharp.

Deşi citesc şi Marele Gatsby, tot în engleză, formatul cărţi mă oboseşte, scrisul este prea mic, aşa că dacă în următoarea săptămână nu reuşesc să ajung măcar la jumătate, îmi voi cumpăra ediţia în română.

Acum, întorcându-mă la The Spectacular Now, din câte ştiu cartea nu a apărut la noi,dar dacă continuă să fie la fel de bună, voi face o propunere editurilor de la noi din ţară.

Povestea ne prezintă un adolescent care trăieşte în prezent, fără un plan de viitor. Sutter Keely, este băiatul petrecăreţ, care trăieşte în prezent, în prezentul spectaculos.

Cartea este amuzantă, dar are şi multe momente care te fac să te gândeşti la prezent, dar şi la viitor. Capitolele sunt scurte şi uşor de parcurs.  

Voi pune cele 100 de cuvinte în engleză, şi nu cred că le voi traduce. Romanul nu are cuvinte întortocheate, de aceea cred că fragmentul de mai jos va fi înţeles de toată lumea. Dacă nu, lăsaţi-mi un comentariu şi voi încerca să-l traduc, cât de bine pot.





“ So, it’s a little before ten a.m. and I’m just starting to get a good buzz going. Theoretically, I should be in Algebra II, but in reality I’m cruising over to my beautiful fat girlfriend Cassidy’s house. She ditched school to get her hair cut and needs a ride because her parents confiscated her car keys. Which I guess is a little ironic considering that they’re punishing her for ditching school with me last week.
Anyway, I have this sweet February morning stretching out in front of me, and I’m like, Who needs algebra? So what if I’m supposed to…”






Filmul a apărut în 2013 şi îi are în distribuţie pe Shailene Woodley şi Miles Teller. Vă las mai jos trailerul, poate vă convinge să daţi cărţii o şansă. 


Cred că mâine voi posta recenzia volumului trei din trilogia Jocurile Foamei – Revolta, pe care nu ştiu de ce nu am postat-o până acum. Mi-am mai revenit puţin cu recenziile dar încă sunt puţin ruginită când vine vorba de scris. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş