Gaiţa Zeflemitoare trăieşte!

Şi am reuşit să ajung şi la Jocurile Foamei #3, Revolta partea I. Am aşteptat filmul ăsta de când am ieşit din sala de cinema anul trecut, de la Sfidarea.

Un singur lucru trebuie să faceţi: trebuie neapărat să vedeţi filmul.
Probabil vă gândiţi că totuşi nu am niciun argument şi nu prea aş putea să vă spun ceva fără să stric farmecul filmului.
Probabil dupa cum bine ştiţi Jocurile Foamei au deja o reputaţie în lumea cărţilor, dar şi a filmelor.
Cărţile sunt magnifice, iar filmele au devenit un fenomen.
Motivul pentru care Jocurile Foamei au avut un aşa mare success este parţial datorat faptului că s-a respectat foarte mult cartea.
Revolta partea I era cel mai aşteptat film al anului 2014. Aşteptarea a meritat.
Atmosfera întunecată şi gri ne este prezentată încă din primele secunde şi te ţine captivat până la final.
Revolta partea I pregăteşte terenul pentru Revolta partea II, care este adevărata revoltă.
Actorii au fost minunaţi, am avut pielea de găină aproape tot filmul.
Jennifer Lawrence ne demonstrează că-şi merită pe deplin Oscarul. Felul în care aduce la viaţă o Katniss care este distrusă de jocuri şi de pierderea lui Peeta, mi-a adus lacrimi în ochi.
Josh Hutcherson, deşi nu apare la fel de mult ca în primele două filme, reuşeşte să-l aducă la viaţă pe un Peeta zbucimat, care nu ştie ce să creadă.
Liam Hemsworth, deşi nu interpreta personajul meu preferat, a reuşit să mă facă să-l văd altfel pe Gale, să realizez că deşi nu a luat parte la jocuri şi el este distrus.
Woody Harrelson îl aduce la viaţă pe un Haymitch treaz care reuşeşte să ne aducă un zâmbet pe buze prin francheţea specifică lui Haymitch.
Sam Claffin deşi nu apare atât de des pe cât mă aşteptam reuşeşte să tulbure publicul cu o nouă personalitate a lui Finnick.
Julianne Moore este exact aşa cu mi-am imaginat-o pe preşedinta Coin, o femeie dură care luptă pentru a obţine ceea ce îşi doreşte.
Şi acestea sunt doar câteva personaje care fac din acest film o adevărată capodoperă.
Totuşi laudele sunt pentru toţi cei care au contribuit la acest film. În special Francis Lawrence fără a cărui viziune toate acestea nu ar fi fost posibile.
Soundtrack-ul este de asemenea incredibil şi reuşeşte să transmit atât de multe din atomosfera filmului şi din a următorului.
“This is the start of how it all ends
They used to shout my name, now they whisper it”

Eu vă recomand să mergeţi la cinema unde veţi avea parte de o experienţă incredibilă.

 

Comentarii

Madeline a spus…
Vai, vai, vai !!! De abia astept sa-l vad si eu, daca nu weekend-ul acesta, macar cel viitor. Ma bucur foarte mult ca l-ai vazut si ca ti-a placut.
Am citit doar primul volum si da, chiar s-a respectat foarte mult din carte, in scenariu.

De abia astept sa-l vad. M-ai facut si mai curioasa.
Pupici ♥

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR