Good to be back (ce am mai făcut, ediţie combinată seriale şi cărţi)

Sunt în urmă cu tot ce înseamnă noutăţi, fie ele din ţară, fie din afară. Plus m-am cam săturat de introducerea veşnică: sorry for missing too much. Munca şi lipsa de imaginaţie au intervenit, şi uite am ajuns şi aici.
Dar având în vedere că nu ne-am auzit de foarte mult timp şi nu am nicio recenzie terminată pe care să o postez, o să vă pun la curent cu ce am reuşit să mai termin de citit şi vizionat. Azi sau mâine o să postez wrap-ul restant pe 2016 şi fac un update pe 2017.
Acum vreau să vă spun ceva, deoarece sunt curioasă de câte persone au urmărit serialul, pentru că eu sigur nu mă număr printre ele: Jurnalele Vampirilor, dar sună mult mai bine în engleză: The Vampire Diaries. *încă mă gândesc să fac o schimbare pe blog şi să scriu în engleză, we shall see*
Cine a urmărit serialul cap coadă? Pentru că eu una m-am mulţumim cu un video de 3 minute şi am hotărât că să mă opresc din a viziona undeva în sezonul 7 a fost o decizie extraordinară. Adică serios?! Ce e finalul ăla? Bine, nici nu sunt la curent cu toooot ce s-a întâmplat în sezonul 8 sau 7, ce tot spun eu, dar tot mi s-a părut o tâmpenie. Singurul personaj care mi-a plăcut de la început până la final are parte de un final shitty. Totul s-a învârtit în jurul lui Damon şi Elena, şi eu am zis pas. Tot nu înţeleg OTP-ul ăsta şi nici nu mai încerc, mi-a cam ajuns bad boy, cu o inimă de aur, pe care toată lumea îl apară deşi este un nenorocit şi jumătate, adică Damon l-a omorât pe Jeremy, de câteva ori, noroc cu inelul magic. Acum, nu ţipaţi la mine, că nu e cine ştie ce spoiler.
Continui cu The Originals, nu mă mai întorc niciodată la The Vampire Diaries. And I am not sorry.
Acum, un alt serial „minunat”: Shadowhunters, mai ştie cineva de el? Nu de alta dar şi aici am rămas în urmă şi nici nu ştiu dacă mai continui. Lasând la o parte veşnicul: n-are treaba cu cărţile, cu excepţia numelor sunt pierdută, săracul serial îşi pierde şi sensul. S-au întâmplat anumite lucruri încă de la început sezonului 2, adică dacă X nu ştie adevărul, atunci cine naiba îl ştie? Plus mai fac şi ceva dramatic şi fară sens şi suntem way off. Freeform, the drama queen.
Nu ştiu dacă continui, mă mai gândesc după ce citesc seria în întregime. Dar pierdem orice urmă de logică. O aruncăm pe geam. Efectiv.
Next, tot un serial. Aţi zice că tot ce am făcut a fost să mă uit la seriale, dar am şi citit, ajungem şi acolo în următoarele paragrafe.
The 100. Cei 100, pe româneşte. Genius. Şi am auzit că o să aibă şi sezonul 5, aleluia. Nu am citit seria şi cu cât mă gândesc mai mult, cu atât sunt mai sigură că nu o să o fac. Acţiune, dramă, heartbreak, slow slow very slow romance, tensiune cât să-mi ajungă şi pentru Shadowhunters şi The Vampire Diaries. Şi doar 13 episoade sezonul ăsta. Atât de bun.
Cred că e singurul serial cu care sunt la zi. Am renunţat la majoritatea. Adică sunt la zi cu The 100, Game of Thrones, care are o dată! abia aştept, şi Teen Wolf, de care uit mereu pentru că mid-season s-a terminat foarte ok. Deşi sinceră să fiu nu sunt fan aşa mare Stydia?!
Stalia shipper here, although it kinda sanked

Acum trecem la parte pentru care blogul ăsta a fost creat sau scopului lui principal.
Pe anul ăsta am reuşit să termin alte serii. 2017 este anul în care ma axez pe serii începute şi terminate, plus am fost într-un binge buy şi am tot cumpărat serii, în întregimea lor. Adică ştiţi postarea în care vă spuneam că nu ştiu sigur dacă o să citesc Sarah J. Maas...da, deţin aproape toate cărţile ei. So, no bueno.
Mi-am setat un goal pe GoodReads de 58 de cărţi. Sunt în urmă. 3 cărţi în urmă. Ştiu că n-am nicio şansă, dar vreau să cred că o să perseverez.
Am început anul cu trilogia Faery Rebels de R. J. Anderson – Knife, Rebel şi Arrow, o trilogie ale cărei personaje principale sunt zâne, ceea ce eu nu prea am citit. Foarte interesantă şi bine scrisă, aş zice din cele trei Knife rămâne o favorită. Recomand, mai multe lucruri în wrap up, sper.
Am citit şi un short story care are legatură cu trilogia GrishaThe Demon in the Wood. The Darkling, atât de bună. Nu pot să vă zic mai multe pentru că aş intra în zona de spoiler, dar foarte foarte bună.
După povestioara, pe care oricum am citit-o între Rebel şi Arrow, but never mind, m-am apucat de Ultraviolet, o altă carte a autoarei R. J. Anderson, din nou foarte bună şi destul de ciudăţică într-un sens bun. Tratează foarte multe lucruri ce au legătură cu mental issues şi în acelaşi timp reuşeşte să te dea pe spate. Like, you won’t see it coming.
*pentru trilogia Faery Rebels şi Ultraviolet nu există poze pentru că sunt acasă la părinţi şi nu am reuşit să le fac o poză. *

După asta a urmat seria Bloodlines de Richelle Mead, mai exact ultimele 3 cărţi pe care nu le citisem – The Fiery Heart, Silver Shadows şi The Ruby Circle, foarte foarte bune. Mai multe în wrap up. E mijlocul seriei nu e ca şi cum pot sa vă spun ce s-a întâmplat.
Şi acum încerc să termin seria The Raven Cycle de Maggie Stiefvater, am recitit prima carte si mai am un sfert şi o termin şi pe a doua. Foarte bună seria, deşi cred că atunci când o reciteşti găseşti şi mai multe lucruri interesante, decât atunci când ai citit-o prima dată. Recomand ce am citit până acum, adică The Raven Boys.

Mi se pare mie sau pare o veşnicie de când s-a terminat 2016 şi nu au trecut decât 3 luni. Cel puţin aşa mi se pare când vine vorba de blog, parcă nu am mai postat de o veşnicie. 
Plină postarea de gif-uri. 

Anyway, voi ce aţi mai citit sau vizionat? Parcă se mişcă prea repede 2017, nu?

Comentarii

Anndrei a spus…
Eu nu sunt cu serialele, dar în schimb mă uit la filme! :) Iar legat de cărți, ai niște alegeri foarte interesante!
Denisa C a spus…
@Anndrei, cu serialele imi e mai usor sa vad saptamanal 40 de minute, dar incerc sa vad si ce filme sunt interesante. Recunosc ca in ceea ce priveste filmele am vazut cred ca 3-4 de cand a inceput anul.
Iar cand vine vorba de carti am simtit nevoie de ceva fantasy sau urban fantasy, de aici alegerile. :)

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş