Provocarea Grimm's Fairy Tales #9, #10

 Momentul acela când mai ai o lună şi începi facultatea şi parcă ai atâtea de făcut şi de postat şi de citit. Septembrie o să fie luna mea. 

Ieri am vrut să postez la provocarea aceasta, dar nu am mai făcut-o. Am citit Unravel me de Tahereh Mafi, până am terminat-o.

Deci azi, revin cu două basme.

Primul se numeşte Cat and mouse in partnership.


Acest basm spune de fapt povestea dintre o pisică, un şoarece şi proviziile lor de iarnă. Mai important ne aduce în punctul în care pisicile şi şoareci au devenit inamici. Este un basm foarte amuzant.

Al doilea se numeşte The wolf and the seven little goats.


Sunteţi familiari cu basmul Capra cu trei iezi, este cam aceaşi povestea, doar că în loc de trei iezi, avem şapte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş