Plouă cu melodii

Cea mai nouă descoperire: Flume - Insane feat. Moon Holiday
Melodia asta am descoperit-o urmărind videclipuri despre Katherine pe YouTube, o să las de asemenea şi creaţia prin care am descoperit această melodie, mai jos.
 “You don't have to be afraid
You don't even have to be brave”

Cântăreţ favorit: David Guetta - Shot Me Down ft. Skylar Grey
Ştiu, ştiu David Guetta nu cântă, dar nu contează. Melodia contează. Daţi play.
“Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground”

Cântăreaţă favorită: Ella Henderson – Glow
Această melodie ar putea să fie şi noua descoperire, însă m-am gândit că deja aveam o altă nouă descoperire, deci cântăreaţa mea preferată de săptămâna aceasta este Ella Henderson.
 
“Our blazing hearts will burn it down
We are, we are, soldiers of the light”

Trupă favorită: MAGIC! – Rude
Nici nu ştiu de ce îmi place melodia. Dar îmi place.
“Why you gotta be so rude?
Don't you know I'm human too?”

Inspiraţia săptămânii: Oliver And Company - Why Should I Worry

Pentru că este vară şi pentru că mă apuc de vizionat toate animaţiile posibile. 
“Why should I worry?
Why should I care?”


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş