Raining with songs

 Inca, ma chinui sa imi gasesc cuvintele, in a scrie recenzia pentru "Eragon",parca totul e amestecat.
 Ma bucur de lectura carti "Warm Bodies", pe care o voi termina curand si deja am inceput "Hex sau puterea farmecelor",carte care ma amuza incredibil, iar daca in  prima carte nu am avut parte de Jason, prea mult, oficial sunt indragostita:D.
 O sa revin cu o alta postare, cu primele 100 de cuvinte si un mic citat din cartea "Hex sau puterea farmecelor".
 Cum spune si titlul postarii, aici nu este vorba de gandurile mele amestecate sau noua mea dragoste, in materie de baieti inexistenti in lumea reala, ci de un cantec sau mai multe.
 Primul este de pe coloana sonora a serialului "The Vampire Diaries" si il fredonez, inca de cand a inceput weekend-ul, probabil cu el in minte voi si termina:)).

"There is no hope for any sleep if you're not here

In another scene, in another bed you're sleeping

So won't you come and visit me when I'm dreaming"

Al doilea este al celor de la Little Mix, care imi invioreaza ziua tot timpul.


"They can whip you, bring you down, down to the sides 
But they will never get to the heart you hold inside"

Enjoy!
Kisses!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR