Quote time! #2

"Hex sau puterea farmecelor", este plina de umor, cel putin eu sunt una din acele persoane care zambeste tamp sau rade in timp ce incearca sa continue sa citeasca.Nu este exact un citat cu o semnificatie, este doar un pasaj din carte,care m-a amuzat teribil.



"-Apreciez faptul ca imi remarci evidentul meu bun-gust.In plus ,cineva trebuie sa arate trasnet si pe-aici.Locul asta e ca o mlastina sinistra,puah!
Mi-am dus o mana la inima.
-Slava Domnului ca esti tu aici sa ne salvezi ,Sfanta Scout."



Kisses! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş