Primele 100 de cuvinte-Hex sau Puterea Farmecelor de Chloe Neill

Cum spuneam si in postarea anterioara,mi-am pus manutele pe "Hex sau puterea farmecelor" de Chloe Neill si deja am devorat trei capitole.Iata si primele 100 de cuvinte:




"Stateam perfect nemiscata ,cu ochii inchisi si cu soarele incalzindu-mi fata.Atata timp cat nu ma agitam prea tare ,soarele de amiaza era destul de puternic ca sa anihileze briza racoroasa de octombrie care adia prin zona noastra din centrul orasului Chicago.
Banuiesc ca nu degeaba i se spunea Orasul Vanturilor.
Era o dupa-amiaza de duminica la Scoala de Fete Sfanta Sofia ,iar eu ma inghesuiam intr-un clotisor insorit de pe pajiste impreuna cu prietena mea, Scout.Statea langa mine ,sprijinindu-se pe bratele intinse in spate, cu ochii inchisi si cu capul inaltat spre cer.Eu.."





Kisses! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş