Quote! #5


Deci iubesc seria asta , e magnifică!!! Bunăciuni peste tot .Richelle Mead eşti un geniu!!!

Este timpul unui citat, nu am mai postat de mult unul.Totuşi, sunt cam la final cu cartea.

Nu mă pot oprii, profesoara mea de matematică ,ar fi mândră să-mi dea un doi, având în vedere că tema mea este incompletă.

Sincer, Dimitri şi Christian sunt de vinăăă!!!

Deci citatul :).






“Lissa participa frecvent la liturghie .Eu nu. Aveam o înţelegere pe termen lung cu Dumnezeu : fusesem de accord să cred în el – cât de cât - atâta vreme cât mă lăsa să dorm până târziu duminicile.”












That's my Rose!!!:))


Denise C.

Comentarii

Bianca a spus…
Hehe,i know,Richelle chiar e asăm :))
"Academia Vampirilor" e întradevăr o serie de neuitat.Am citit-o cu sufletul la gură.Şi Rose...ei bine,Rose e Rose :)) Pur şi simplu genială.
Unknown a spus…
Huhu da foarte tare faza:)) abia astept sa citesc vol 2 >:D<
Vero a spus…
Rose se face si mai... Rose in volumele urmatoare. O sa-ti placa mult ^.^

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş