Provocarea Grimm's Fairy Tale #13, #14, #15, #16, #17

Ciao! (cuvânt din italină; semnificaţie: Bună!)
Am început o altă provocarea personală, şi anume să încep fiecare postare cu o formă de salut dintr-o altă limbă. Am început cu italiana.
Să trece la provocarea pe care chiar vreau să o postez. Şi la care s-au adunat foarte multe basme.
Am cinci basme azi pentru voi, deoarece am fost foarte ocupată şi obosită în ultimele patru zile, încât nu prea am vrut să postez pe blog.
Primul basm se numeşte Twelve Brothers şi aţi crede că-l ştiţi.
Este asemănător cu basmul pe care cred că îl ştie toată lumea, cei doisprezece fraţi transformaţi în lebede. Ei bine, în acesta sunt tranformaţi în corbi. Este totuşi foarte dubios cum părinţi dispar sau sunt foarte cruzi. Basmenele sunt foarte scurte şi cred că din această cauză.

Al doilea basm se numeşte The Vagabonds şi este destul de bine spus.
Basmul ne aduce în prim plan un cocoş şi o găină, destul de leneşi şi foarte vicleni. Cred că morala poveştii este: niciodată nu oferii străinilor bunătate, nu ştii dacă întotodeauna îţi va fi returnată.

Al treilea basm se numeşte The Brother and Sister şi chiar reprezintă bine legătura dintre frate şi soră.
Loialitatea este un lucru important, însoţită de iubire este de neoprit. Nu ştiu de ce nu ştiam de basmul acesta, deoarece este foarte drăguţ şi după cum am spus chiar reprezintă legăturile dintre fraţii.

Al patrulea basm se numeşte Rapunzel, da am dat şi peste unul cunoscut mai bine.
Totuşi trebuie să spun că este destul de diferit de animaţia apărută în 2010. O avem pe mama Gothel, pe rege şi pe regină, avem însă şi un prinţ. Probabil diferenţele nu m-ar fi deranjat foarte tare, însă finalul a fost foarte dubios. Nu prea a avut sens.

Ultimul basm se numeşte The Three Little Men in the Wood, care este asemănător cu un basm doar că acum nu ştiu care.
Basmul ne spune povestea a două fete, una foarte frumoasă şi bună la suflet, alta urâtă şi egoistă. Deşi magia din basme pare frumoasă, totuşi toată chestia cu prinţul/regele şi bunătatea fetei mă  înnebunesc în patru pagini. Dar sunt frumoase şi uşor de citit 


Cam atât pentru postarea aceasta, voi reveni cu ceva mai diferit şi poate cu o recenzie, azi sau mâine. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş