Început de 2015 & 2014 review.

Înainte de a trece la leapşa, pe care am completat-o cred că acum o săptamână, dar nu regret nicio clipă. Veţi vedea cât de veselă eram, atunci. Starea mea de spirit suferă de pe urma stresului şi învăţatului şi prezentărilor de proiecte.
 Dar am decis ca în 2015 să văd mereu partea bună a lucrurilor şi aşa voi face.
O să vă ofer o recomandare.
Este ceva care mă ajută să mă relaxez, dar îmi  pune şi mintea în mişcare. O să vă uitaţi la mine ca la felul paişpe când o să vă spun ce să urmăriţi.
Avatar.
Nu, Avatarul cu chestii albastre, ci Avatar: Ultimul  mânuitor  al aerului, nu filmul. Am realizat de ce se plângea toată lumea de filmul acela. Au pierdut atâtea din vedere.
Şi n-ar fi trebuit ca traducerea la noi să fie Ultimul războinic al aerului, pentru că mânuitori aerului nu căutau război. Dar, na, ce ştiu eu cu traducerea asta comercială. 
Vă recomand Avatar: Ultimul mânuitor al aerului, cele 3 sezoane animate, de 20 de minute pe episod.

Mă întreb de ce oare canalele de desene animate nu preiau acest desen. Este uimitor, iar pentru un desen animat cu siguranţă vă învaţă mai multe despre prietenie, iubire şi pace, decât orice desen care se difuzează acum, desigur asta este doar părerea mea.
Totuşi vă recomand măcar să încercaţi primul episod. Dacă vă place, vă recomand şi Avatar: Legenda Korrei, care este o continuare tot de 3 sezoane dar mai puţine episoade. Korra este mult mai matură decât Aang, care are 12 ani, dar vă sugerez să vedeţi Ultimul mânuitor al aerului, înainte de Legenda Korrei.

Iar aici este leapşa de care tot spuneam şi pe care o postez tocmai acum.
Am primit leapşa de la Strumphy, minunata şi drăguţa, care se face ca o roşie când o complimentez. Nu e cazul Strumphy. O găsiţi pe Vânzătorul de iluzii, follow pentru că merită.
Deci 2015 a venit, e timpul pentru 2014 review. Care are multe întrebări.
1)        Care este cea mai fericită amintire din anul 2014?
O să mă leg de ceva recent şi anume perioada sărbătorilor pe care am petrecut-o în familie şi care acum mă face să-mi fie dor de casă.
2)        Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întamplat anul trecut?
Probabil faptul că am pierdut mulţi prieteni, nu o să păstrez lângă mine prieteni care nu mă susţin, pentru că sunt destul de nesigură pe mine şi aşa.
3)        Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Schimbare. În primul rând fizic, pentru că m-am tuns şi vopsit de câteva ori. Încrederea pe care am căpătat-o în 2014, sper să persiste şi în 2015.
4)        Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut?
Nu cred că mi-am dorit ceva anul trecut. Uit mereu. Atâta timp cât familia şi prieteni sunt bine, n-am ce să-mi mai doresc. Clişeic poate, dar sincer altceva nu-mi vine în minte.
5)        Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi?
Probabil faptul că mi-am luat carnetul de şofer. Şi am fost oprită de poliţie şi am scăpat cu bine, de control.
6)        Câte cărţi ai citit anul trecut?
GoodReads spune 58, ceea ce înseamnă cu 8 cărţi mai mult decât mi-am propus. Ceea ce GoodReads nu ştie este că am recitit trilogia Divergent de Veronica Roth şi Jocurile Foamei de Suzanne Collins. Dar e ok şi 58.
7)        Care a fost cea mai bună carte citită în 2014?
Una? Not faire. Trilogiile mai sus menţionate Divergent de Veronica Roth şi Jocurile Foamei de Suzanne Collins, Fangirl de Rainbow Rowell, seria Fundaţia de Isaac Asimov, duologia Dacă aş rămâne de Gayle Forman. Ok, ok, mă opresc.
8)        Dar autorul care te-a impresionat cel mai mult?
Isaac Asimov şi Maggie Stiefvater. Primul pentru felul în care priveşte lumea, iar a doua prin stilul de scriere. Şi dacă nu vă supăraţi îl mai strecor şi pe Markus Zusak.
9)        Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut?
“Viaţa e ce e. Are şi ea o valoare, acolo! Face ce  poate, chiar dacă se mai împiedică. Nu trebuie să-i ceri mai mult decât poate să ducă, să ştii! De-aia ajung unii să termine cu ea, fiindcă-i cer prea mult. Mai bine o privim ca pe ceva bun, aşa cum e ea.” (Magazinul magic de jucări de Jean Teulé )
“Heroes endure because we need them. Not for their own sake. (Clockwork Princess de Cassandra Clare)
“You never know how you’re going to react to something. To anything. Tragedy, joy, heartache. They affect us all in different ways in different times and different places. “ (United we spy de Ally Carter)
“ Here in the realm of books she’s self-assured. She has some of the control she doesn’t have anywhere else. “ (The Spectacular Now de Tim Tharp )
Gata m-am oprit.
10)    Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
There is no such thing. N-am dat o stea la nimic pe GoodReads.
11)    Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014?
Asta dacă-mi amintesc ce am văzut în 2014. Oh, shit. Revolta partea I, Divergent. E rău când eşti fraieră ca mine şi uitucă.
12)    Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014?
Go insane. Asta am descoperit în vechiul playlist din 2014, consideraţi-o una dintre cele mai frumoase, pentru că îmi e lene să mai scotocesc şi după altele. Dar mai sunt, jur.

13)    Regreţi ceva de anul trecut?
You know what they say : NOU RIGRETZ. Glumesc, nu cred că regret ceva. Adică, tot ce am făcut m-a adus unde sunt astăzi şi sunt fericită unde sunt acum.
14)    Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat?
Să profit de tot ce îmi oferă anul and go insane sometimes, pentru că face bine la sănătate.
15)    Scrie o dorinţă pentru anul 2015. (bonus)

Să fiu la fel de tare ca şi până acum. Ştiu, sunt modestă, îmi spune toată lumea. Tot ce vreau e ca totul să fie ca şi până acum. Frumos şi bine. 

Comentarii

Madeline a spus…
Hei!
M-am uitat si eu la cateva episoade din Avarat si chiar mi-au placut. Imi pare rau ca nu am timp sa le urmaresc pe toate.
Cat despre leapsa este geniala si cred ca o voi fura si eu de la tine! Voi reveni cu un link, daca doresti.

PS: Trebuie sa citesc neaparat Divergent, toata lumea spune ca e super.
Denisa C a spus…
Da, da, la toate. As comenta ceva mai plin de esenta, dar perioada asta e aglomerata :)

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR