Quote #19

De la Crăciun tot citesc un clasic care mă încântă cu fiecare pagină şi tot de atunci am tot zis că o să postez şi eu ceva despre el, dar n-am făcut-o.
Clasicul despre care vă vorbesc astăzi este Jane Eyre de Charlotte Bronte, care este o minunăţie de carte.
Mai jos am să vă las un mic fragment care mi-a plăcut şi m-a făcut să văd prejudecăţile şi într-un fel pozitiv.



[…] Helen mă privi, probabil surprinsă: nu-mi puteam stăpâni tulburarea, deşi, mă străduiam din răsputeri; continuam să plâng în hohote. Ea se aşeză pe podea lângă mine, îşi cuprinse genunchii cu braţele şi-şi lăsă capul pe ei, şi rămase aşa, tăcută ca un indian. Eu am fost prima care a vorbit.
-   Helen, de ce stai lângă o fată pe care toată lumea o consideră mincinoasă?
-   Toată lumea, Jane? Păi, nu sunt decât optzeci de oameni care au auzit că eşti aşa şi în lume există sute de milioane.

Comentarii

Unknown a spus…
Heii Denise , ce mai faci?
Chiar acum invat despre roman la scoala , si sincer din cate am auzit chiar ma face curioasa , de abia astept sa aflu parerea ta , *kisses*
rosia_lady a spus…
Hi, eu sunt Gabriela(rosia_lady) de pe blogul Romance of pages. Ce ma bucur ca mai citeste lumea din blogosfera romaneasca carti clasice. Eu ador Jane Eyre. Cartea asta pur si simplu e superba. Si eu am citit-o si cea mai trista parte mi s-a parut a fi perioada in care Jane o petrece la scoala. Nu doar inceputul este foarte bun ci si continuarea, exista pasaje la care tresari, la care plangi, in care simti durere si fericire.

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş