luni, 5 ianuarie 2015

Quote #19

De la Crăciun tot citesc un clasic care mă încântă cu fiecare pagină şi tot de atunci am tot zis că o să postez şi eu ceva despre el, dar n-am făcut-o.
Clasicul despre care vă vorbesc astăzi este Jane Eyre de Charlotte Bronte, care este o minunăţie de carte.
Mai jos am să vă las un mic fragment care mi-a plăcut şi m-a făcut să văd prejudecăţile şi într-un fel pozitiv.



[…] Helen mă privi, probabil surprinsă: nu-mi puteam stăpâni tulburarea, deşi, mă străduiam din răsputeri; continuam să plâng în hohote. Ea se aşeză pe podea lângă mine, îşi cuprinse genunchii cu braţele şi-şi lăsă capul pe ei, şi rămase aşa, tăcută ca un indian. Eu am fost prima care a vorbit.
-   Helen, de ce stai lângă o fată pe care toată lumea o consideră mincinoasă?
-   Toată lumea, Jane? Păi, nu sunt decât optzeci de oameni care au auzit că eşti aşa şi în lume există sute de milioane.

2 comentarii:

Eny eNy spunea...

Heii Denise , ce mai faci?
Chiar acum invat despre roman la scoala , si sincer din cate am auzit chiar ma face curioasa , de abia astept sa aflu parerea ta , *kisses*

rosia_lady spunea...

Hi, eu sunt Gabriela(rosia_lady) de pe blogul Romance of pages. Ce ma bucur ca mai citeste lumea din blogosfera romaneasca carti clasice. Eu ador Jane Eyre. Cartea asta pur si simplu e superba. Si eu am citit-o si cea mai trista parte mi s-a parut a fi perioada in care Jane o petrece la scoala. Nu doar inceputul este foarte bun ci si continuarea, exista pasaje la care tresari, la care plangi, in care simti durere si fericire.