M-am întors pentru o perioadă nedeterminată & ce am citit în septembrie

Sărind peste scuzele de rigoare care nu-şi au rostul, sper ca această postare să fie prima dintre multele ce o sa urmeze regulat.
 A început facultatea, momentan lucrurile sunt calme, nu prea avem cine ştie ce proiecte de făcut. Mă bucur de timpul liber şi atât.

O să-mi schiţez un program scurt, pentru că m-am lenevit foarte mult şi îmi e dor de blog. Am vrut să fac mai multe bookhauluri, dar până la urmă nu am făcut.
În acest moment nu mai lucrez, nici nu ştiu dacă o să o mai fac, dar sper să am mai mult timp liber şi să postez.
Luna septembrie a fost o lună bună din punctul de vedere al cărţilor citite. Să începem!

Odd Thomas (Odd Thomas #1) de Dean Kontz – recomand (4 stele pe Goodreads) – este o carte interesantă despre un tip care poate să vadă fantome, ar fi trebuit să păstrez cartea pentru luna octombrie, dar mă bucur că am citit-o în luna septembrie. Este o carte plină de mister şi acţiune.

The Heir (Alegerea #4) de Kiera Cass-  recomand (4 stele pe Goodreads) – continuare trilogie Alegerea, având în frunte *spoiler, deşi nu cred că mai este nevoite* fiica lui Maxon şi a Americăi, Eadlyn. Dacă va plăcut trilogia Alegerea, eu recomand şi volumul 4, sunt curioasă de cum o să evolueze lucrurile în volumul 5.

Anna în veşmânt de sânge, Girl of Nightmares  (Anna #1, #2) de Kendare Blake – recomand (5 stele pe Goodreads, ambele) – din nou un subiect pentru luna octombrie, dar nu mai contează. O dulogie foarte interesantă şi bine scrisă, cu un personaj feminin de temut, plină de acţiune şi momente de tensiune. Recomand pentru luna octombrie.

Fărâme de şoapte (Constelaţii #2) de Amie Kaufman & Meagan Spooner – recomand ( 5 stele pe Goodreads) – îmi era dor de stilul autoarelor şi de personajele create de ele. Un mare plus al cărţi sunt tocmai personajele, atât de diferite de cele din primul volum. Acţiune se împleteşte atât de frumos şi personajele se dezvoltă sub privirile noastre. Sunt foarte curioasă de cum o să încheie totul volumul 3.

Am terminat şi două cărţi la începutul lunii octombrie, dar acelea vor fi menţionate în wrap up-ul de pe luna octombrie. 

Acum citesc Regatul luminilor de Leigh Bardugo, ultima carte din trilogia Grisha, buddy read împreună cu prietena mea cea mai bună – Claudia. Pentru trilogia aceasta probabil voi face o recenzie, după ce termin şi Regatul luminilor
Cel mai probabil voi începe azi şi Supranatural de Kiersten White, cartea a doua din trilogia Paranormal.


Spor la citit!

Comentarii

rosia_lady a spus…
ai citit multe carti interesante. duologia ana in vestmant de sange imi face de mult cu ochii. Spor la citit in continuare. Si eu vreau sa incep triologia Grisha cat de curand. Astept recenzia ta.

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR