Primele 100 de cuvinte ~ Chemarea monstrului de Patrick Ness


Nu am mai postat de mult în rubrica Primelor 100 de cuvinte, după cum bine ştiţi iniţiativa proiectului acesta a fost a Gabrielei de pe Romance of pages.
În acest moment citesc două cărţi. Însă am decis să vă arată doar cuvintele dintr-una singura, cine ştie poate voi pune şi de la cealaltă.
Până mă hotărăsc eu, aici sunt primele 100 de cuvinte din Chemarea monstrului de Patrick Ness. 

„ Monstrul apăru după miezul nopţii. Aşa cum fac monştrii de obicei.

Conor era treaz când s-a întâmplat.
Avusese un coşmar. Mă rog, nu un coşmar oarecare. Ci acel coşmar. Cel care îl tot bântuie în ultima vreme. Cu bezna şi vântul, şi urletele. Cu mâinile care scăpau din strânsoarea mâinilor lui, indiferent cât de mult se străduia el să nu le dea drumul. Coşmarul care se termină întotdeauna cu...
-Pleacă, şopti Conor în întunericul ce invada camera în care dormea, încercând să gonească înapoi coşmarul, să nu-i permită să-l urmeze în lumea reală. Gata, dispari acum.
Aruncă o privire [...]”
Chemarea monstrului de Patrick Ness ( editura TREI, 2015)


Comentarii

Cherry Queen a spus…
nu am citit aceasta carte dar imi place citatul. o pun si eu pe wishlist. :)
pupici!

http://cherryqueendee.blogspot.com/
Unknown a spus…
interesant inceputul, am observat ca multa lume citeste cartea asta pe blogosfera , abia astept sa iti aud parerea despre carte :)

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR