Provocarea 2016

Provocarea mea pe 2015 s-a dus uşor pe apa sâmbetei, nu am reuşit să citesc cărţile propuse la început de an şi nici sa diversific prea mult. Am citit multe cărţi, dar nu cele pe care trebuia să le citesc.
Având în vedere că sunt într-un mic book buying ban cu o prietenă, până în luna mai, sper să ajung să citesc toate comezile făcut în august, septembrie şi octombrie – care au fost multe.
Însă anul ăsta o să schimb ceva, şi anume nu o să mai pun titlurile dinainte pentru că simt nevoia să mă uit peste şi văd că nu am citit cartea X şi mă apucă depresia.
Glumesc.
Dar ştiu că anul acesta nu o să mai am atât de mult timp şi am hotărât să nu mă stresez şi mai mult. Nu consider un stres numărul de cărţi citite, însă mă enervez când am o carte de foarte mult timp şi nu am citit-o, pentru că pierd o lume întreagă de explorat.
Am citit 82 de cărţi, spune Goodreads, dar am avut şi în jur de 15 poveştiri, ceea ce îmi reduce numărul de cărţi cărţi. Sunt mândră de toate, mă uit înapoi şi nu îmi vine să cred că anumite cărţi au fost citite în 2015.
Anul acesta a fost un uragan. Am avut primul job, am intrat în ultimul an de facultate şi am încercat să fiu mai deschisă şi mai sociabilă şi nu dură, cum mi se spune de obicei.
În 2016 o să dau ce-i mai bun din mine. Totul. Pentru reuşitele mele. Pentru reuşitele celorlaţi.
În ceea ce priveşte provocarea, mi-am setat goal-ul pe Goodreads la 50 de cărţi şi o să încerc să bifez provocările de pe lista de mai jos.
 Dacă încercaţi, sunt curioasă ce cărţi o să alegeţi, aşa că anunţaţi-mă în comentarii. O să creez, ca şi pentru provocarea din 2015, o pagină separată.

Anul 2016 să fie unul plin de împliniri şi cărţi minunate şi cât mai multe.

La mulţi ani!

Comentarii

Bianca a spus…
Un an nou plin de împliniri, Denisa! Și mult spor la citit :-D.
Denisa C a spus…
Un 2016 minunat, iti doresc, din toate punctele de vedere. La cat mai multe carti in 2016 :)
Unknown a spus…
Eu am un o provocare de a citi o carte, se pare că am depășit-o cu mult până acum :))

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR