I miss the free time!!!

Hello,
Am chiulit din nou de pe blog ,ar trebuii sa fiu exmatriculata.Insa scoala, cel putin clasa a -XII-a ,ma omoara, tot ce vreau este sa ajung cumva la finalul semestrului intreaga.
In aceasta seara vine Mos Nicolae, desi pentru mine nu mai este la fel ca in copilarie, imi place sa ma gandesc ca Mosul va trece si imi va lasa dulciuri in ghetute.Copilaria nu moare niciodata, noi o consideram trecuta si o dam uitarii.
Lasand textul filosofic la o parte, desi am spus ca voi face o recenzie la "Warm Bodies", inca cred asta, insa nu stiu cum in perioada asta sunt asa lenesa si am ramas in urma cu cartea.Intre o formula la matematica si fizica ,merge si o pagina de carte, insa nu atat cat as vrea eu.Timpul e cel mai mare dusman al meu!!
Am vazut ca pe toate blogurile a inceput schimbarea de iarna, la mine se pare ca este tot vara:)).Voi incerca sa-i schimb si aspectul, asta numai dupa ce ma voi asigura ca toate mediile sunt incheiate.Desi mai sunt doar 2 saptamani si putin pana la vacanta, simt ca timpul trece cu incetinitorul.Ei , nu as vrea eu sa treaca liceul asa repede, dar cateodata parca nu mai pot sa respir si vreau doar sa o iau din loc si sa plec in paradis.
E ciudat cum atunci cand suntem mici ,dorim sa fim mari si apoi totul se schimba.
In legatura cu povestea, este in procesare, capitolul 15, si simt ca am inceput sa trag de ea, in timp ce mai am alte 5 idei noi.Insa nu o voi lasa neterminata, nu imi sta in fire sa las ceva neterminata.
Probabil in viitorul apropiat ,voi schimba si numele blogului, inca nu stiu cand si cum.Insa sunt sigura ca imi va venii o idee.
Ok, cam aici se termina si postarea,  nu e ceva special, insa nu vreau sa treaca iar saptamani pana sa postez ceva.
Kisses!:*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş