The Vampire Diaries (TVD) time!!

Hello,
Nu pot sa cred, termin si eu cu testele si tezele si acum m-am procopsit cu o raceala groaznica.Oricat m-ar bucura faptul ca stau in pat si as putea sa citesc o carte, durerea de cap e groaznica.Trecand peste raceala mea, astazi a aparut un nou din "Jurnalele Vampirilor".

Chiar sunt curioasa ,unde va ajunge serialul cel putin pana la sfarsitul sezonului 4.Nu am cititi decat primele patru volume din serie, insa in curand le voi avea si pe celelelate.Desi multi spun ca aceste carti nu se ridica la asteptarile cititorilor, faptul ca sunt bestseller si ca de fapt totul este pentru copii.Am auzit multe replici dure la adresa, cartilor,insa cum eu nu ma prea pricep asa bine sa critic o cartea, aleg sa urmaresc actiunea si sa vad unde ma duce.

Cat despre serial, nu cred ca are cineva ,obiectii.Majoritatea fanilor sunt pentru Elena si Damon si au o ura uriasa catre al treilea personaj principal, Stefan.Desi actiunea din serial, nu urmareste exact actiunea din cartea, sunt anumite lucruri care as vrea sa se schimbe si in carte.De exemplu moartea lui Katherine, in cartii, desi  nu a mai aparut asa des nici in serial, insa astept.Sunt echipa  Stefan ,pana la capat,nu tin neaparat ca el sa  ramana cu Elena, insa as vrea ca toata ura pe care o au fanii lui Damon sa inceteze.Este chiar enervant.Stiu, stiu, fiecare are parerea lui, nici nu as vrea sa spun altfel, suntem o tara libera si asa mai departe, insa cand critici pe cineva la infinit, devine enervant.


Cat despre sezonul patru se spune ca este sezonul Elenei si a lui Damon, foarte bine, nu am nimic impotriva.Nu l-am urat niciodata pe Damon, este un personaj plin de surprize,insa fiecare cu tipul ei de baiat nu?:)).Credeam ca toata intorsatura asta de situatie cu Damon si Elena va fi greu de realizat, insa i-am subestimat pe regizorii si scriitori "Jurnalelor Vampirilor", cand am vazut episodul 7 din sezonul 4, m-am gandit "Oare cum vor continua in episodul 8?Se va simtii iar Elena vinovata( lucrul care a devenit inevitabil ,in ultima perioada)".Nu vreau sa fiu rea, insa Elena era mult mai de treaba, ca sa spun asa, cand nu stia de lumea supranaturala.De aceea o astept nerabdatoare pe Katherine.Revenind la subiect, inceputul episodului 8 ,a parut foarte natural ,ca si cum cei doi erau indragostiti si nu exista niciun fratele a lui Damon, prea frumos ca sa fie adevarat ,nu?Insa apare si Stefan, iar dimineata ajunge de la grozav la ciudat.



















La inceputul sezonului patru am hotarat sa las balta echipele Stelena (Stefan si Elena) si Delena(Damon si Elena), si sa fiu 100% echipa Salvatore.











Poate Caroline o sa vi se para enervanta, insa eu o ador.Cat despre perechea ei, stiu ca e ciudat insa Klaus mi se pare potrivit, pe Tyler la un moment dat il uitasem pur si simplu(si chiar imi pare rau).





Inca ceva care imi roade curiozitatea, oare ce se va intampla din nou cu Bonnie, este parca cea mai chinuita fata din serial, si culmea e chiar draguta si merita pace(so please bad guys leave her in peace!!).Imi este dor de ceilalti originali, Rebekha sufera mereu, iar Klaus in loc sa aiba grija de ea o raneste (sometimes I just want to kill you, Klaus!).

In concluzie iubesc serialul, si sunt curioasa cum o sa decurga lucrurile de acum in colo.Acum ca triunghiul amoros e oficial , fiecare lupta pentru cea pe care o iubeste.
Daca cumva nu urmariti serialul ,il recomand din tot sufletul.



Kisses!:*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş