Quote #16

Trebuie să vă spun de noua mea descoperire. Am avut îndoieli în ce priveşte cartea asta, primele 30 de pagini nu m-au dat pe spate, dar, Doamne, acum simt că o să explodez în plâns la fiecare capitol.

Destine la limită de Katie McGarry. Şi am ajuns doar la jumătate.  Cartea aceasta are toate şansele să îmi rupă inima.

Nu mă mai întind pentru că o să am destul de scris în recenzie, vă las mai jos un citat drăguţ.
A, încă ceva. Noah Hutchins mulţumesc că exişti.







“Uneori, când vezi limita până unde poţi să  întinzi coarda, ţi se pare că ar fi o idee bună s-o  depăşeşti … dar numai până o şi faci.”













Comentarii

Eram la o librarie şi am început să citesc primele pagini ale cărţii Destine la limită şi mi-au plăcut.:x
Iar acum că am aflat că e genul heartbreaking vreau şi mai mult să mă apuc de ea.
meduza a spus…
La multi ani! Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti! >:D<
Denisa C a spus…
@furelise, multumesc frumos. Scuze ca ma trezesc tocmai acum, dar sunt asa data peste cap incat n-am mai intrat de ani pe blog. Revin dupa sesiune :*
Unknown a spus…
Oh si eu vreau cartea <3
Imi place citatul <3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR