Plouă cu melodii

Yap, se întâmplă. Rubrica asta prinde viaţă din nou.

Am observat că în ultima perioadă am avut playlist-ul telefonului pe shuffle. De ce? Având în vedere că şi eu am o mie de stări în zece minute, am zis de ce nu. Am renunţat la micile playlist-uri şi am folosit playlist-ul mare.

Deci de ce naiba nu am postat deloc la rubrica asta? Habar n-am.

Să începem deci.

 Cea mai nouă descoperire: Zara Larsson – Carry you home
Am mai ascultat o melodie de a ei, în perioada mea Academia Vampirilor, însă după am cam uitat de ea. Îmi place foarte mult melodia, îmi dă o stare de fericire.
“I've been, I've been through the days
When bright love turns into hate”

Cântăreţ favorit:  Ed Sheeran – Don’t
Drăguţul de el. Cum am văzut la abonamentele de pe youtube o melodie postată de el am sărit cu play-ul. Faceţi şi voi la fel.
“Don't fuck with my love
That heart is so cold”

Cântăreaţă favorită: Lana del Rey – Serial Killer (K Theory  remix)
Melodie mai genială ca asta nu am auzit. Genialăăăăăă.
“Do it for the thrill of the rush
Love you just a little too much, much”

Trupă favorită: Karmin – Pulses
Îi ador. Voi folosi din nou un cuvânt prea des folosit de mine : genialiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
 
“I wanna raise pulses
La chica with the most-est”

Inspiraţia săptămânii:  Hakuna Matata

Este vară. Aşa căăăă hakuna matata.
“Hakuna Matata! Ain't no passing craze
It means no worries for the rest of your days”


Revin mai pe seară cu o recenzie. Până atunci, enjoy.

Comentarii

Unknown a spus…
Ed Sheraan <3 si Afire Love e superba <3
si Zara e tare <3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş