Provocările verii

Bună !!!
Nu am mai postat de mult, deşi am promis că vara aceasta voi fi cea mai activă persoană, eşuez lamentabil la capitolul acesta.

Ştiţi momentul acela când ai atât de mult timp liber încât nu ştii ce să faci cu el?

Eu da. Pentru că atunci când am timp să fac tot ce îmi place, parcă nu mai pot să le fac. Am picat într-un reading slump cât mine de mare (am 1,80, asta înseamnă ceva).

Săptămâna aceasta se desfăşoară BookTubeAThon. Ce este BookTubeAThon? Este un proiect desfăşurat în mare parte pe youtube, care constă în a citi cât mai multe cărţi în decurs de o săptămână (14.08 – 21.08), încercând să completaţi şi câteva provocări.

Ø  Să citiţi o carte cu imagini (Pulbere de stele de Neil Gaiman)
Ø  Să începeţi şi să terminaţi o dulogie/ trilogie/serie (Trilogia Spulberă-mă de Tahareh Mafi)
Ø  Să citiţi o carte cu roşu pe copertă (The Raven Boys de Maggie Stiefvater)
Ø  Să citiţi o carte pe care altcineva a ales-o pentru voi (The Murder Complex de Lindsay Cummings)
Ø  Să citiţi o carte dintr-un gen pe care l-aţi citit cel mai puţin anul acesta (Hoţul de cărţi de Markus Zusak)
Ø  Să citiţi o carte şi apoi să vizionaţi filmul făcut după aceasta (Hoţul de cărţi de Markus Zusak)

Cărţile din paranteză sunt cele alese de mine pentru a completa provocările. Puteţi folosi o carte de două ori, dar nu mai mult. Puteţi da click pe BookTubeAThon (oriunde am scris BookTubeAThon este un link), şi astfel veţi ajunge pe canalul de youtube al evenimentului, unde este explicat tot ce vreţi să ştiţi despre acest eveniment. Nu trebuie să aveţi canal de youtube pentru a participa.

Inspirându-mă din creativitatea evenimentului, m-am hotărât să-mi construiesc propriile provocări începând cu săptămâna viitoare. Claudia, colega mea de blog timidă, care încă nu a postat nimic, va participa la nebunia mea.

De exemplu, duminică seara o să îmi aleg o provocare: să citesc un clasic cu verde pe copertă  sau să citesc o carte cu verde pe copertă, fără a specifica un gen anume. Pentru săptămâna respectivă provocare va fi aceaşi, chiar dacă am terminat de citit prima carte aleasă.

Voi face asta la fiecare început de săptămâna, poate aşa reuşesc să scap de necheful ăsta de citit.

Dacă vreţi puteţi participa, chiar putem să alegem provocările împreună, poate ne vom alege aceaşi carte pentru o anumită provocare. Chiar vreau să citesc cât mai mult vara aceasta şi să încerc cât mai multe genuri.

Proiectul este încă la început, voi încerca să dezvolt cât mai mult idea. Sper că vă veţi alătura nebuniei mele de vară. Aştept păreri şi sugestii.


Vacanţă plăcută în continuare şi spor la citit!

P.S.1 : Probabil o să mai schimb câte ceva pe blog.
P.S.2: Sunt tot eu Denise, doar că mi-am cam schimbat nick-urile peste tot. Simţeam nevoia să spun asta.

Comentarii

mm a spus…
Imi place cum suna "Provocarea Verii", as vrea sa ma inscriu. Ar fi interesant si mi-as diversifica gusturile mai mult.
Denisa C a spus…
Hei, mersi. O sa revin saptamana viitoare cu un program, o postare mai elaborata, acum sunt peste cap cu examenul pentru permis.

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş