Plouă cu melodii

Nu cred că sincronizarea putea fi mai mare. Afară chiar plouă. Cel puţin în zona mea de Bucureşti.
Nu am mai postat de mult în rubrica asta şi chiar vrea să îndrept lucrul acest, deci să începem.

Cea mai nouă descoperire: Zella Day- High
Am descoperit-o cu ajutorul uneia din autoarele pe care o urmăresc pe tumblr, Maggie Stiefvater, şi e pe replay de atunci.
„As long as we keep getting high
Keep burning like we're never gonna die”

Cântăreţ favorit: Andrew Belle – In my veins
O voce superbă, magnifică. Just press play.
„Everything will change
Nothing stays the same”

Cântăreaţă favorită: Christina Perri – The Words
Vocea ei este sublimă. Melodia este atât de liniştitoare. Chiar n-am cuvinte.
„I know that we’re both afraid
We both made the same mistakes”

Trupă favorită: Paramore – Ignorance
De dragul vremurilor trecut nu m-am putut abţine.
„The same tricks that, that once fooled me
They won't get you anywhere”

Inspiraţia săptămânii: Avengers: Age of Ultron Trailer Music: (Wreckage with I've Got No Strings)

De când am văzut filmul nu pot să-mi scot din cap ritmul melodiei. E plin de motivaţie şi totodată destul de creepy. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş