It's not right to compare!

Ei bine, aud mereu cum oameni compara cartile sau filmele/serialele intre ele, cand nu ar trebuii.Oameni buni, scriitori creaza lumi diferite, pentru ca noi sa  reusim sa ne imaginam traind in ele.Urasc cand aud replici de genul: "Hei Twilight a copiat The Vampire Diaries" sau invers.Nu se aseamana deloc!! Sunt fana a ambelor serii si va asigur ca nu se aseamana.As putea sa scriu 100 de diferente intre cele doua.Amandoua seriile sunt speciale, in felul lor, insa nu toti par sa inteleaga.Ca sa nu mai spun ca unul din ele este serial, iar celalalt este impartiti in mai multe filme.

Sau ce legatura ar putea exista intre Twilight si Harry Potter?Hmm, serios nu e o intrebare capcana!Ma chinui de foarte mult timp sa imi dau seama cine ce a copiat, sau ce a copiat Stephenie Meyer de la J.K. Rowling?

Nu am inteles niciodata de ce oameni trebuie sa compare orice, de la carti ,la filme, la actori.Insa traim in democratie, fiecare are dreptul sa-si exprime liber opinia ,la fel cum o fac si eu.
Insa cand subiectele sunt asa diferite, cum oare le poti compara?
Eu sincer nu pot compara cartile sau filmele ,mi se pare nedrept, chiar daca unul mi-a placut mai mult decat celalalt asta nu inseamana ca unul dintre ele este un esec total.In literatura totul se rezuma la imaginatie, cu cat e mai bogata , cu atat este mai bine, parerea mea!
Voi credeti ca daca urasti o serie si tot ce faci e sa spui: "Oh, Doamne este groaznic asta nu e roman bun sau e dezgustator", asta te face cool sau faptul ca esti impotriva unei serii ii va face pe fanii ei sa renunte la ea.
Nu cred, ca putem face asta, parerile sunt impartite.Insa pot spune ca am o inima destul de mare incat sa las toate seriile si filmele sa incapa in ea.
Ati comparat cartile sau filmele/serialele intre ele?

Kisses!:*


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş