Twilight Saga History!

Ei bine, s-a termina si aceasta minunata serie , totusi inca nu pot sa cred.Pot spune insa cu mana pe inima ,ca Breaking Dawn a fost cel mai bun film din serie si nu spun asta din cauza ca este ultimul.A fost ceva special , finalul acela pe care il asteptam cu totii insa speram sa nu vina asa repede.

Am numai cuvinte de lauda despre aceasta serie, este speciala si unica.Si totodata ii multumesc lui Stephenie Meyer , deoarece datorita cartilor ei am intrat in aceasta lume din care nu mai pot evada, niciodata si nu as vrea sa evadez, pentru ca  iubesc sa fiu captiva in ea.

Amurg ,a fost prima carte care m-a introdus in lumea cartilor fantasy, si nu mi-a trebuit decat o zi sa o citesc.Am fost asa captivata de cuvintele autoarei, incat nu am reusit sa ma desprind de carte.Recunosc ca am trisat totusi, deoarece am vazut mai intai filmul, insa cartea, este ceva special.Am stat de dimineata pana seara cu ea in mana si nu am putut sa am opresc din citit(acesta este un fapt adevarat, exista depedenta de carti si garantez e minunata).
Personajele au fost minunate si am simtit fiecare sentiment pe care autoarea l-a transmis.M-am indragostit de Edward Cullen ,la fel ca si Bella  la prima vedere,iar relatia lor este unica.
"Twilight, again. Another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end."-Edward Cullen

Luna Noua, in care Jacob a evoluat asa mult, a devenit protectorul Bellei ,atunci cand Edward nu a fost langa ea.A luptat pentru ea ,chiar si atunci cand Edward s-a intors.Insa Bella si Edward erau meniti sa fie impreuna, erau uniti pe vecie.

"Tonight the sky was utterly black. Perhaps there was no moon tonight—a lunar eclipse, a new moon. A new moon. I shivered, though I wasn't cold."-Bella Swan

Eclipsa, cartea in care se pune accent pe triunghiul amoros Jacob-Bella-Edward, este perfecta.Scenele in care cei doi se confrunta, sunt de nepretuit.Sau atunci cand Bella il loveste pe Jacob ,insa isi rupe mana.Recunosc ca am suferit putin ,eram Team Edward, insa Jacob nu a renuntat si a luptat pentru ceea ce el credea ca e dragoste, insa nu era.

"The clouds I can handle. But I can’t fight with an eclipse."  -Jacob Black

Si in cele din urma, finalul seriei Zori de Zi, care din punctul meu de vedere, este cea mai buna carte, nu spun asta fiindca e finalul seriei ,ci doar ca in aceasta carte s-au intamplat atatea lucruri minunate.Nunta Bellei si  a lui Edward, nasterea Renesmeei , transformarea Bellei in vampir.Aceasta ramane cu siguranta numarul 1 in topul meu al celor mai bune carti fantasy.

" Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you."-Bella Swan

Multi spun ca autoarea a runinat miturile despre vampiri, deoarece acestia ard atunci cand sunt expusi la soare, nu sclipesc.Insa vreau sa spun doar atat criticilor: pana la urma in literatura nu este vorba de creatie, de imaginatie, de a creea propriul univers?Eu cred ca Stephenie Meyer a reusit acest lucru, si-a creat propriul univers.

Cat despre filme,au auzit si aici o serie de replici dure."Kristen Stewart , nu are nicio emotie." sau "Rober Pattinson, nu este un Edward destul de bun!"
Tot ce pot spune este ca imi plac filmele in aceasi masura ca si cartile(cartile putin mai mult, deoarece sunt detaliate),insa de ce sa judeci asa aspru un film?Nu iti place, nu te uita.Dupa aceasta regula, vizionez orice film, nu te atrage subiectul sau nu iti plac actori, renunta si nu te uita.
Amurg, Luna noua, Eclipsa si Zori de zi au fost filme excelente.

Kristen Stewart a fost perfecta pentru Bella- firava si neindemantica.
La fel si Robert Pattinson pentru Edward-romantic si dulce.
Taylor Lautner, nu o sa spun pentru fizic, ci pentru caracterul exploviz pe care il are Jacob.

Fiecare film este special in felul lui, insa ca si cartea, favoritul meu este ultima parte din  Zori de zi, asteptam de atat de mult timp sa vad cum vor arata intamplarile si  cum se va derula actiunea.Recunosc in viata mea nu am fost asa panicata la un film, imi venea pur si simplu sa tip, lucru care nu era normal intr-o sala de cinema, asa ca pur si simplu am influecat popcorn nervoasa.La final insa am reusit sa rasuflu usurata.

Cartile pentru mine vor ramane mereu speciale, la fel si filmele, vor fi in inima mea pe vecie.

Kisses!:*

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş