Laughing is the best antidote!

Se spune ca rasul este cel mai bun antidot.Atunci cand esti trist ,trebuia doar sa te gandesti ca undeva acolo exista un idiot care impinge o usa pe care scrie trage.Sunt mai multe moduri de a te bine dispune.
Momentul acela cand un colege sau un prieten cade sau spune o prostie ,iar tu nu te poti oprii din ras,este un mod de a te bine dispune.Desi rautacioase, filmuletele de pe youtube, in care persoanele cad si se lovesc ,sunt intr-un mod amuzante( o sa spuneti ca sunt rea, dar am incercam sa ma abtin la asa ceva, imi este imposibil).Dar de cele mai multe ori, noi cei care citim gasim buna dispozitie si totodata acest amuzament, in cartile pe care le citim.Cum poate oare o carte sa ne bine dispuna ,radical?Este simplu, lumea in care traiesti in acel moment e diferita si speciala.
Nu sunt studii facute pe acesta subiect, insa exista mereu cate o replica care ne face sa zambim.
Am gasit de asemenea pe youtube, canalul unei iubitoare de carti, este pur si simplu geniala.
Va las aici cateva filmulete ,care au de asemenea o lectie de invatat.


(acesta este favoritul meu)

Si ultimul ,care m-ar tenta si pe mine.

[imi doresc un accent,dar nu cred ca am:))]

Desigur mai sunt si videoclipurile de pe canalul TheEllenShow, da cateodata mai ajung si pe acolo si uit complet de teme:D.
Ei bine, cam atat pe ziua de azi, ma asteapta tema la engleza,pe care o evit de o saptamana.(Sorry teacher, no time!).
Deci, ne auzim curand.
Kisses

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş