TV Shows 2012!

Hello there,
Cum spune si titlul postarii, este vorba despre serialele aparute in 2012, bineinteles cele pe care am ales sa le vizionez.Cum niciodata nu regret cand incep un serial, nu am regretat nici in 2012.
Anul acesta am inceput doua seriale noi: "Arrow" si "Beauty and the Beast".

O sa incep cu "Beauty and the Beast", sincera sa fiu m-am uitat deoarece aflasem ca Kristin Kreuk joaca in el si cum vizionez in paralel "Smallville", chiar am vrut sa vad despre ce e vorba, plus ca sunt total nebuna dupa basmul "Frumoasa si bestia", am vrut sa ii dau o sansa.Si nu regret nicio secunda

"Detective Catherine Chandler is a homicide detective with a partner named Tess. A long time ago, Catherine saw her mother get murdered by two gunmen who would have killed her as well, but something stepped in and saved her life. While investigating a recent murder, a clue leads Catherine to Dr. Vincent Keller, a man who was supposedly killed in 2002 serving in Afghanistan. It ends up that Vincent is alive, and he's the same man who saved her. But he's been in hiding for the last 10 years because his condition leads him to turn into a beast when he becomes enraged. Once meeting with him, Catherine makes a deal: she'll keep his secret if he can help her with her mother's murder. Their partnership continues to grow and, of course, the pair find themselves drawn to each other."

Desi nu este tocmai basmul cu care am copilarit, subiectul invartindu-se in lumea de astazi, serialul are acel ceva care te tine cu sufletul la gura si te face sa astepti episodul urmator.
Kristin Kreuk, mi s-a parut intotdeuana o actrita minunata, si ceea ce e si mai bine este ca de data aceasta,este o adevarata bad-ass inca de la inceput, lucru care este perfect.Desi nu cred ca ti-ar veni sa crezi ca o persoana cu asa un chip senin si bland ar putea imparti pumini in stanga si in dreapta.
Insa chiar imi place personajul ei :Catherine Chandler care este o politista , este o persoana buna si blanda insa cand vine vorba de a infrunta nedreptatea si crima in orasul ei, fii sigur ca ai dat de belea.







  Tot urmarind serialul am descoperit si un nou actor, cel putin pentru mine, scuzati-ma daca ar fi trebuit sa-l stiu din alt film, insa ma bucur ca l-am descoperit. Este vorba de Jay Ryan .Personajul lui Vincent Keller este "bestia" insa se transforma numai cand este nervos sau suparat.Am gasit totusi pe tumblr ceva interesant in legatura cu faptul ca el nu arata tocmai ca o bestie.Este destul de amuzant.:D




Eu il consider totusi o bestie sexy.Si iubesc chimia dintre el si Kristin Kreuk.



Si cel de-al doilea serial "Arrow" este foarte interesant .Pe acesta am inceput sa-l urmaresc din cauza copilariilor mele in legatura cu eroii.Si nu regret nici aici.

"Arrow is a modern retelling of the DC Comic character Green Arrow. Multi-Millionaire playboy Oliver Queen is missing, and presumed dead after a shipwreck at sea. He is found five years later, having survived on a desert island off his wits and by mastering the bow and arrow. When he returns to Starling City however, he discovers that it is rife with corruption and crime. Oliver decides to put his skills to use by taking on the persona of Arrow and becoming the vigilante that Starling City needs."

Stephen Amell cel care il aduce la viata pe Arrow este un actor bun, din cate am putut observa, iar personajul pe care il interpreteaza Arrow este eroul meu preferat, fara nicio superputere doar un arc si sageti. Cat despre partea in care este Oliver Queen frumosul milionar ,ei bine cred ca se descurca foarte bine si la partea asta.







Cat despre Katie Cassidy ,pe ea o stiam din "Gossip Girl",personajul ei Laurel Dinah Lance presupun ca o sa fie Black Canary, insa cum inca nu stiu presupun doar.Si ea este o actrita foarte buna si din cate am observat si un pic bad-ass deci nu cred ca o sa fie o problema daca va deveni Black Canary.


Chimia si replicile taioase, dintre Oliver Queen si Laurel Lance, sunt usor de privit si foarte incitant.



 Recomand ambele seriale, au tot ce ii trebuie unui serial care sa te tina in suspans.
See you next time! Kisses!:*




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş