Plouă cu melodii

Bună seara dragilor, este luni. Momentul în care rubrica “Plouă cu melodii” – “Raining with songs”, revine. M-am gândit să-i schimb denumirea în română.

Deci să trecem la acţiune.

Cea mai nouă descoperire: Daniel  Farrant & Paul Rawson -  I dare you
Da, ne-am întors la “Jurnalele Vampirilor”, deşi serialul nu mai este chiar cum era înainte, coloana sonoră a rămas unică. Această melodie era defapt în prom-ul pentru episodul ce va apărea vinerea aceasta sau viitoare, nu prea am fost atentă. Oricum o melodie foarte bună.
"I dare you to lose control,
 I dare you to bare your soul"

Cântăreţ favorit: Lancifer – Bring your bass
Am dat din întâmplare peste cântăreţul acesta, dar melodia este plină de energie şi nu-mi pasă. Mă face să mă ridic şi să dansez.
“We won't be alone
But we'll dance like no one's watching”

Cântăreaţă favorită : Birdy – All you never say
O ador pe fata asta, este incredibilă. Vocea ei exprimă atât de multe. Puternică, dar fragilă. Iubesc melodiile ei, sunt incredibile.
“Have you been broken?
Are you afraid to show your heart?”

Trupă favorită : Daughtry - Waiting For Superman
Melodia asta are un mod de a-mi pune zâmbetul pe buze, în primele zece secunde. Toate îl aşteptăm pe Superman şi toate sperăm să ne salveze de pericol, de noi.
“She’s dancing with strangers,
Falling apart”

Inspiraţia săptămânii : Demi Lovato – Let it go (Frozen Soundtrack)
Iubesc animaţiile şi basmele, desenele animate. Sunt un copil. So, don’t let  this ever go.
“Let it go, let it go

And I'll rise like the break of dawn”


Comentarii

meduza a spus…
Știu... zero melodii din cele de mai sus. :)) Apăi mersi că-mi mărești playlistul, altfel aș rămâne o tristă, care ascultă doar 5 melodii :))
Denisa C a spus…
Anytime. Sunt aici pentru a marii playlisturi. :))

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş