Quote #14

 Trebuie să recunosc că sunt o fană a cărţilor care-mi pun rotiţele în mişcare, care mă fac să mă gândesc la lucrurile obişnuite din altă perspectivă, cui nu-i plac?

Cartea asta este una din acelea în care mai ai puţin şi coalizezi cu inamicul.


Da, Stephenie Meyer este autoarea şi sunt mândră să spun că sunt un mare fan al romanelor ei. Mânuieşte atât de bine cuvintele, pătrunde în profunzimea celor mai ascunse sentimente şi le pun în valoare aşa cum nu am mai văzut la niciun autor. 




“Ce avea această dragostea  umană de era mai de dorit  pentru mine decât dragostea celor din neamul meu? Poate fiindcă era exclusivă şi capricioasă? Sufletele îşi oferă dragostea şi acceptarea tuturor. Aveam chef de o provocare mai mare? Dragostea aceasta era înşelătoarea, nu are reguli stricte - poate fi dată pe degeaba, aşa cum e cazul lui Jamie, sau câştigată în timp, cu muncă grea, cum e cazul lui Ian sau de neatins, inima, aşa cum e în cazul lui Jared. “

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş