Quote #15

Dragi mei cititori, voi încerca să fiu cât mai scurtă deoarece vreau să mă întorc la lecturat cât mai repede.

Deci ieri seară m-am apucat de Allegiant, a treia, şi ultima carte din trilogia Divergent de Veronica Roth. Ok, cred că o să aibă şi ceva gif-uri postarea asta.

Cartea e uimitoare. Autoarea e uimitoare. Nu vreau ca trilogia să se termine. Nu vreau.

Divergent a fost cartea care m-a ajutat să trec printr-o perioadă grea, care mi-a ridicat moralul, care m-a învăţat cum să fiu curajoasă şi să-mi înfrunt problemele, să-mi controlez frica.

Am aflat că sunt curajoasă. Am aflat că sunt divergentă, am aflat că sunt eu.

Aşa că îmi este foarte greu să mă despart de trilogia asta. Simt că o parte din mine se rupe, cu cât mă apropi de final, şi credeţi-mă nu m-am putut opri de când am pus mâna pe ea.

Am spus că o să fiu scurtă, dar deja m-am lungit. Probabil undeva în viitorul apropiat, recenziile cărţilor vor apărea pe blog, dar asta după ce le voi reciti. Până atunci, vă las mai jos un mic citat din Allegiant.





“You know what Mom told me once? he says, and the way he says Mom, like he didn’t betray her, sets my teeth on edge. “She said that everyone has some evil inside them, and the first step to loving anyone is to recognize the same evil in ourselves, so we’re able to forgive them.””




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş