Let it snow, let it snow! (tag)

Cum să închei anul mai bine dacă nu cu o leapşă? Minunata Strumphy de pe Vânzătorul de iluzii, mi-a pasat o leapşa tematică: Let it Snow.





1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Nu cred că am o carte anume, cum nici acum nu am avut. De exemplu de Crăciunul ăsta am citit Opal (Lux #3) de Jennifer L. Armentrout. Aşa că nu prea am un gen anume sau o carte anume de sărbători.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?
Cum am tot citit din seria Obsidian de Jennifer L. Armentrout, aş alege-o pe Katy, pentru că am putea să discutăm despre cărţi până ar trece viscolul.



3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
L-aş alege pe Dorian Gray din Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde, pentru că poate povestea lui ar fi fost altfel dacă ar fi avut alte influenţe.
4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
Aş alege familia Miei Hall din dulogia Dacă aş rămâne de Gayle Forman, pentru că m-aş distrat copios şi aş asculta muzică bună.
5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
Chiar dacă sunt o mulţime de personaje masculine care atrag atenţia, pentru asta o să-l aleg pe Tobias Eaton alias Four din trilogia Divergent de Veronica Roth.
6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Aş zice Sebastian din trilogia Elita Întunecată de Chloe Neill, chiar dacă nu ştim nimic sigur, aş vrea să-l trec pe lista celor buni, pentru că deşi am alt personaj în minte nu aş vrea să dau spoilere.
7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Zach Goode din seria Fetele Gallagher de Ally Carter, pentru că să fim serioşi, cu un spion lângă mine hoţii nici măcar nu ar reuşi să intre.
8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
 Seria Academia Vampirilor de Richelle Mead, seria Lux de Jennifer L. Armentrout, seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare, oare chiar trebuie să mai continui?
9. Împrăștie spiritul spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
Toată lumea e obligată să facă tag-ul. Let it Snow *sunt singura care cântă numele  tag-ului pe ritmul melodiei Let it go?, sper că nu.*
Un an nou cât mai bun! Şi să ne citim, poate mai mult, în 2015.

Comentarii

mm a spus…
M-ai făcut minunată, m-am înroşit ca o...roşie. =))
Ce răspunsuri drăguţe. Sunt de acord cu Dorian, bulgăreşte-l, o merită.
Şi l-ai ales pe Tobias, care este pur şi simplu superb. Vreau şi eu să fiu cu el sub vâsc.
Nici mie nu îmi place coperta la Academia Vampirilor şi la Obsidian, dar la Instrumente mortale nu m-a deranjat până acum.
Denisa C a spus…
Esti minunata, nu te mai inrosi. :)
Tobias este...n-am cum sa uit de el la asa o intrebare :))
Anonim a spus…
Ai cartea Opal seria Lux de J L Armentout ? daca da de unde ai luat.o eu am primele doua carti Obsidian si Onix dar le vreau si pe Origin si Opposition <3 :* :3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş