Quote #17

M-am întors la rubrica asta pentru că îmi place să împărtăşesc cu voi ce citesc şi sub forma citatelor. M-am apucat ieri de …şi la sfârşit a mai rămas coşmarul de Oliviu Crâznic şi am rămas plăcut surprinsă.
Sincer, stilul autorului mă duce cu gândul la stilul clasicilor, dar despre asta o să discut mai mult în recenzia ce o să apară pe blog după ce termin cartea.
După cum aţi observat am început să postez din nou recenzii, poate că nu sunt cele mai bune, însă decât să stau şi să mă plâng că nu-mi ies, mai bine mă apuc de treabă şi rezolv problema pe parcurs.
Întorcându-mă la motivul iniţial, mai jos aveţi un citat care sper să vă stârnească entuziasmul pentru această carte, aşa cum s-a întâmplat şi în cazul meu.




“Dar omul e învăţat să tragă concluzii din informaţiile pe care le are, în vreme ce adevărul se află, de cele mai multe ori, în informaţiile care lipsesc…”
(…şi la sfârşit a mai rămas coşmarul de Oliviu Crâznic, pagina 21, editura Vremea, 2010)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş