Plouă cu melodii #1, 2016

Cea mai nouă descoperire : Rationale - Fuel To The Fire (The White Panda Remix)
Am ascultat şi melodia originală, însă remixul îmi place mai mult. Şi videoclipul original este puţin ciudat, însă trebuie să recunosc că nu am fost atentă la el, atât de mult.
„Let it never be said that
We truly learned from darker days”

Cântăreţ favorit: Justin Timberlake - Dress On
Nu a mai scos nimic de ceva vreme şi sunt tristă, pentru că îi ador stilul.
„I see a world where our heart never breaks
To me that means that the whole world could change but not mine”

Cântăreaţă favorită: Tove Lo – Scars
Nu pot spune că este chiar cântăreaţa mea favorită, însă trebuie să recunosc, că din Allegiant, partea mea favorită a fost cea cu creditele de final şi melodia de pe fundal. (nu m-am putut abţine)
„Stories left on our skin
Wear them with everything”

Trupă favorită: Years & Years - King (MACE Remix)
Nu este chiar o trupă preferată, dar melodia este prea bună.
„They say it's easy to leave you behind
I don't want try”

Inspiraţia săptămânii: Descendants Cast - Rotten to the Core (Descendenţii)
Nu este cel mai strălucit film, dar melodia asta este genială, în felul ei. Ştiu. Ştiu.
„Mirror, mirror on the wall
Who's the baddest of them all?”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş