Înainte de culcare #2

După cum bine ştiţi eram într-un blocaj, nu putea să găsesc o carte care să mă atragă foarte tare încât să mă concentrez numai pe acţiunea ei.  Ei bine, acum cateva zile, din nou din lipsă de atracţie faţă de cărţile pe care le citeam deja, am decis să mă apuc de Oraşul Oaselor- filmul a ieşit de mult, nu l-am văzut, am tot amânat şi am spus la naiba, să vedem despre ce e vorba.



 Am citit o mulţime de recenzii şi citate, la fel ca şi la “Dispozitive Infernale”, şi am crezut că nu o să mă pot atinge de mai mult de o sută de pagini, dar s-a dovedit a fi greşit.



Mulţi spun că cele două serii sunt asemănătoare, iar dacă ai citit una dintre ele a doua este de prisos. Mi-a plăcut seria “Dispozitive Infernale”, pentru tot ce a fost ea:  personaje, acţiune, epocă, şi toate miciile detalii care au făcut-o specială.

Prima carte din seria “Instrumente Mortale” este diferită, atât ca personaje, cât şi ca acţiune şi mai ales ca epocă – perioada în care se desfăşoară acţiunea.
Sunt şi lucruri commune între cele două: cum ar fi motanul ,Church, şi vrăjitorul, Magnus Bane, oh da şi Pandemoniul.

Motanul e tare drăgălaş, şi acum am ajuns şi la capitolul Magnus, aşa că sunt foarte curioasă să văd schimbarea prin care a trecut. Parcă aş vrea să-l aud vorbim de Will.

Însă acum nu voi mai avea parte de William Herondale ci de Jace Wayland, care nu este chiar atât de diferit, la caracter. Nu mă deranjează acest lucru, deoarece replicile lui nu sunt deplasate sau fără rost.

Deci mă întorc la Magnus Bane şi sper că mâine voi reveni şi cu un citat.

Ne auzim curând. 

Comentarii

meduza a spus…
Eu nu am citit decat Di, dar m-am hotarat sa nu mai citesc IM. Si acum, m-am hotarat sa le citesc :)) Comportament dubios ce am. Pana una alta, ma mai decid de cateva ori ba ca vreau sa le citesc, ba ca nu :)) Oricum spor la citit :*

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR