Quote #11




“-Deci cu cât eşti mai bărbat cu atât vorbeşti mai elocvent?
-Exact, dădu Simon din cap.
[…]
-D-aia când marii bulangii se salută între ei prin filme nu spun nimic, doar dau din cap. Când dai din cap înseamnă “ Eu sunt un bulangiu şi recunosc că şi tu eşti un bulangiu”, dar nu-şi spun nimic pentru că sunt Wolverine şi Magneto şi li s-ar încurca energiile dacă s-ar explica. “







Ok, poate nu sunt cea mai mare fană a lui Simon, însă conversaţiile dintre el şi Clary sunt aşa drăguţe, amical vorbind.

Aş fi vrut un citat de la Magnus, doar că este cam absent în seria asta, îmi plăcea mult mai mult de el în “Dispozitive Infernale”. 

Mai am foarte puţin şi termin “Oraşul Oaselor” deşi eu ar cam trebui să caut sârguincioasă pe net despre marile metropole ale lumii. Am găsit una: Oraşul Oaselor.


Ne auzim curând. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş