Noutăţi în bibliotecă! #1


Hei, prieteni.

Ce mai faceţi?

Eu am în prelucrare recenzia “Sânge Albastru” de Melissa de la Cruz, dar nu ştiu dacă o voi posta azi sau luni.În weekend nu voi fi prezentă, deoarece sărbătoresc, ei bine, 18 anişori:D.

God, se simte bine să ai 17 ani fără o zi. Încă pot să spun că sunt minoră. :))

Revenind. Am să creez o nouă rubrică. Nu ştiu cât de des voi posta, având în vedere că am multe cărţi necitite momentan, dar nu ştiu dacă pot să rezist promoţiilor şi Bookfest-ului care are loc în perioada 29 mai - 2 iunie.

Ultimele achiziţii ar fi cam acestea :

1.      Nopţi de patimă de J.R. Ward


Pe care am de gând să o citesc după ce împlinesc 18 ani, am auzit că ar fi restricţie de vârstă.:))

2.      Răpirea (Cele 9 vieţi ale lui Chloe King #2) de Liz Braswell


Alek Petrov este cam singurul personaj care mi-a plăcut. Încep să dezvolt o atracţie ciudată pentru ruşi, din câte se pare.:)) *Dimitri Belikov* :D

3.      Zece lucruri pe care le-am făcut ( şi probabil n-ar fi trebuit ) de Sarah Mlynowski

Sună foarte interesant, în plus am văzut atât recenzii pozitive, cât şi negative, la cartea aceasta, deci trebuie să aflu ce este atât de controversat.

4.      Gazda de Stephenie Meyer


Când am văzut reducerea uriaşă de pe site-ul editurii RAO, pur şi simplu nu m-am putut abţine să nu dau click pe comandă. În plus este varianta tie in. Arată atât de bine. *Fan Stephenie Meyer, aici! *.

Şi uite aşa am mai adăugat încă patru cărţi în bibliotecă. Desigur nu voi citii niciuna, până nu citesc “Dispozitive Infernale” de Cassandra Clare, devine chinuitor să le privesc.


Aş putea să spun că sunt în vacanţă, dar luna iunie o să fie pentru mine numai : matematică, fizică şi română şi poate puţină engleză, asta până dau competenţele.

Dar să termin odată cu şcoala asta. :))

See you soon .:D


Comentarii

meduza a spus…
Uuuu 18 aniiii <3 La multi multi anisori! Si ce de carti frumoase ;;) De abia astept sa faci recenzia la dispozitive :) <3 Si mda. Dimitriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 <3
Denisa C a spus…
Mersi frumos. :D
itsjustmary a spus…
La mulți ani!>:d< Foarte drăguțe cărțile,să te bucuri de ele! :)
Ralu a spus…
La mulți ani, majoro! >:D< E bine dacă ești entuziasmată că termini școala. Urmează o perioadă dificilă pentru cei care dau BAC-ul, să ne ajute Dumnezeu să trecem cu bine peste toate astea. Baftă la examene, și spor la citit, între timp. :D

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR