Săptămâna surprinzătoare! :D

Hello, dragilor!

Ştiu am aproape o săptămână de când nu am mai postat şi cred că lunile iunie şi iulie o să fie tot aşa.

Săpămâna aceasta a fost agolomerată. Ultimele medii, posne şi ultimul clopoţel.

Şi am zis că nu plâng, dar am o dirigintă prea sensibilă, iar noi am picat ca muştele unul după altul. Nu mi-am dat seama până acum, cât de mult o să-mi lipsească de fapt retardaţii de la mine din clasă, chiar şi profesorii, cu care anul aceasta nu m-am înţeles deloc. 

Dacă în viaţa mea nu am avut patru la sport, profa a zis că nu se poate şi fix în ultima săptămână, nu mint, ne-a trecut patru la aproape toată clasa,cei care care nu dăduseră proba. E vina mea că a lipsit când am avut echipamentul? Nu? Aşa zicea şi eu. ;)

Eh dar să o mai las naiba de şcoală, chiar dacă o să-mi fie groznic de dor de ea.:) Am avut cea mai tare dirigintă din tot liceul, la fiecare prostie ne lua apărarea, o să-mi lipsească mult şi profa de informatică, care la fiecare protest al nostru avea câte o glumă. 
Chiar şi profa de matematică, care avea o vorbă straşnică : “Băieţică, dacă nu pui mâna pe carte nu te bag în bac!”, a avut onoarea de a ne mai spune asta încă o dată la clopoţel, chiar dacă a fost doar de amuzament, cumva am ştiu că vorbeşte serios.

Fac această postare, pentru a-mi cere scuze. Am rămas din nou în urmă cu recenziile. Dar nu ştiu sigur când le voi posta. Weekend-ul acest plec  în Bulgaria, la banchet. Nici nu-mi vine să cred că am ajuns aici, cu o seara înainte, câteva ore.

Veste bună pentru Vero, m-am apucat de “Dispozitive Infenale” de Cassandra Clare. Vreau să fiu vânător de umbre, sună aşa de tare!!
Şi ieri am dat o tură şi pe la Bookfest, de unde mi-am luat “Instrumente Mortale” primele trei volume, “Jurnalul unui adolescent timid” şi “Sub aceaşi stea”, le voi prezenta săpămâna viitoare în rubrica  “Noutăţi în bibliotecă”, sunt încă în folie, nici nu am vrut să le desfac.

Arată perfect! <3

Ei, bine, cu acestea închei postarea şi sper să revin cu forţe proaspete, chiar dacă mai mici, săpămâna viitoare. :)


Vă urez un weekend plăcut şi spor la citit.


Comentarii

dark_eyes a spus…
Felicitari si mult succes la bac!
Ai si o nominalizare de la mine :)
http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html
Bianca a spus…
Aşa e omul:).Mereu vom duce lipsa chiar şi lucrurilor care ne-au rănit într-un mod sau altul.Asta e obişnuinţa.
Mult succes la bac şi lectură plăcută!:D
Vero a spus…
Hai, măi, baftă la bac. Și Will îți ține pumnii:)) Și, să știi că nu scapi fără poze în roba de absolvire. Deja am asigurat-o pe Adry că o ștrangulez dacă nu îmi dă poze:))
meduza a spus…
Erau niște fete ieri pe hol care plângeau, fiindcă se despărțeau, și aproape am început și eu să plâng :o3. Eu sunt a 11-a, mai am un afurisit de an, și probabil că o să plâng grozanic la anu :)) Baftă la bac și sunt toată o geloasă, că ai Instrumente mortale și eu nu :)) Wiiiiiill :D
Vero a spus…
http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2013/06/2013-summer-challenge-si-versa-nu-stiu.html

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR