Quote! #9


Hei ,hei everyone.

Ştiu că ne-am întors din vacanţă.

Nu am postat fiindcă sunt prea ocupată cu şcoala, este şi asta ceva, dar nu ştiu cum profesori la mine sunt mai…indulgenţi.Probabil şi toată faza cu BAC-ul şi simulările(când mă gândesc că profa de mate chiar a spus că e mândră de noi, asta e ceva neobişnuit:|).

Acum citesc “Portretul lui Dorian Gray” de Oscar Wilde, Vero nu mă bateee, ştiu că am zis că mă apuc de “Dispozitive infernale” dar am decis să mai citesc şi puţin din clasici.

Îmi e dor de Jane Austen<3.Dar după sigur mă apuc de “Dispozitive infernale”, e destul de chinuitor să mă uit lung la ele…

Acum ,sunt sigură că Oscar Wilde, îmi va da multe de gândit, deoarece carte nu este exact ce mă aşteptam eu.

Fără alte comentarii inutile, aici este citatul.





“Nu există ceva ce s-ar putea numi carte morală sau imorală.Cărţile sunt bine sau prost scrise.Atâta tot.”








Voi posta mâine ,probabil şi sper o recenzie, am rămas în urmă cu receziile la “Academia Vampirilor” ,firar!!

Comentarii

Vero a spus…
Daaa, te bat, că trebuie să mai iau pe cineva ca team Will:))

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR