Aiureli din săptămâna stresantă! :)


Bună,bună!!

Am început să absentez de pe blog, nici nu-i de mirare cu tot ce se întâmplă la şcoală.Am trecut printr-o multitudine de emoţii, de la A la Z.

Prezentarea unui atestat în engleză, e mai greu decât am crezut.La început am crezut că o să uit tot, apoi din senin nu mai puteam să vorbesc.Mi-a tremurat vocea cam toată prezentarea şi cuvintele sunau aşa ciudat, dar per total inspectoarei şi profesoarelor le-a plăcut.Phiuu…

Recenziile mele la “Academia Vampirilor” sunt în procesare, imediat ce termin şi cu atestatul la informatică ar trebui să înceapă să apară.Îmi lipseşte clasa a XI-a atât de mult…

Lasând la o parte toată chestia cu şcoala, săptâmâna asta a fost productivă .

“Portretul lui Dorian Gray” este o carte foarte interesantă.Cine ar fi crezut că cele mai multe întrebări le voi avea de fapt despre Lordul Henry.

Şi aşa mi-am amintit de ce iubesc clasicii.Oscar Wilde a creat trei personaje atât de diferite, însă  cumva cu un lucru în comun, ca să nu mai spun cât de complexe sunt.

Desigur, ca să nu mai spun că iubesc Londra şi orice carte care are acţiunea plasată în Londra.:D

Un cântecel de rămas bun  şi speranţe că voi reveni cu recenziile cât mai curând.:)

“Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now”



Comentarii

meduza a spus…
Iuubesc melodiuţa. O setasem ca ton pentru mesaj ;;) Şi suna aşa drăguţ! :) Şi eu am avut inspecţie la engleză azi ;;) Şi l-a mine a ieşit bine :) High 5!
meduza a spus…
Deci bun. Ori am trimis comentariul încă o dată, de două, de 10, ori nu s-a trimis. Net tâmpit. Cineva mi-a înlocuit creierul cu mâncare de veveriţe! la* legat. Mă duc să mor de ruşine în colţul ăla întunecat..
Adry ♥ a spus…
Eu am adorat Portretul lui Dorian Gray o.O pur şi simplu, osăm!! AV am citit acu' vreun an parcă. Mâine am şi eu comisia ptr atestate, doar că în română :)) la fel de afurisit :))

Baftă la restul materiilor!
pupici
Denisa C a spus…
Stai liniştită, s-a trimis o singură dată.Toată lumea mai greşeşte din neatenţie. Nu e capăt de lume :)).
High five!!Mă bucur că a ieşit totul bine şi la tine .:D
Denisa C a spus…
Mersi.Baftă şi ţie mâine!
Da, “Portretul lui Dorian Gray” chiar e osăm.Şi, Doamne, iubesc Londra prea mult. :))
Unknown a spus…
Uff scoala asta ...VACANTA MISCATE MAI CU TALEENT! :)) si eu am sa ma pun pe citit :D
mel e kdhofvseg :>
love yaa
Denisa C a spus…
Să se mişte că o aştept :)))Şi pune-te bine pe citit, că ştii ce serie trebuie să citim nu:>?
WillTessaJem!

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR