Noutăţi în bibliotecă! #2

Hei, hei.

Înainte să încep am o veste bună, am luat experimentat la proba orală la română. Până la urmă nu a fost aşa greu şi profesorii au fost chiar înţelegători. *Me Happy*

Zilele acestea urmează recenzia la “Îngerul Mecanic”, poate şi la “Prinţul Mecanic”, având în vedere cât de prinsă sunt de lectură.

Ştiu că am spus că voi aştepta cele două volume din “Îngerul Noptii”, dar cam întârzie să apară.Ştiţi cumva cât de serioşi sunt cei de la Litera? Cam în cât timp ajung comenzile de la ei? 

Fiindcă am făcut comanda pe cinci iunie şi mi se pare că a trecut cam mult, adică faţă de Elefant unde se mişcă destul de repede, sunt destul de îngrijorată. E prima mea comandă la Litera.

Deci revenind. Am să postez cărţile pe care le-am cumpărat de la Bookfest. Doamne, cât de mult mi-a plăcut. Numai cărţi!! *Me in Heaven*


1.      Oraşul Oaselor  (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare
(am impresia că am fost fraierită, nu găsesc niciun semn de carte)

2.      Oraşul de cenuşă ( Instrumente Mortale #2) de Cassandra Clare

3.      Oraşul de sticlă (Instrumente Mortale #3) de Cassandra Clare

Iubesc seria “Dispozitive Infernale”, Cassandra are un dar în a crea băieţi frumoşi şi inacesibili, deci sunt mega curioasă în legătură cu Jace.

În plus era promoţie şi nu m-am putut abţine. Arată bine <3.

4.      Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky

După ce am văzut filmul, am zis că trebuie să citesc cartea. Chiar sunt curioasă, deoarece nu chiar toată lumea a avut lucruri bune de spus în legătură cu această carte.

5.      Sub aceaşi stea de John Green

Aici am avut încredere în recenziile pozitive, în plus din câte am înţeles este o poveste destul de tristă. Şi acum urăsc GoodReads, nu mai citesc nimic de acolo. Fără să vreau am citit un mare spoiler, dintr-o recenzie. De ceeeeee?

Cam acestea ar fi achiziţiile mele.

 Voi reveni cu rubrica aceasta când o să-mi sosească coletul de la Litera, când o va face.  Şi cine ştie pe ce cărţi îmi mai pun mânuţele. Doamne, ce dependentă am devenit.

Ne citim curând.   

     

Comentarii

Ralu a spus…
Felicitări! Eu am mâine proba și sper să fie totul bine. :)
Noile achiziții arată minunat! Nu vreau să te dezamăgesc, dar eu am dat o singură dată comandă la Litera și nu a ajuns niciodată :)). Nu mi-au răspuns la mesaje și am mai văzut și alți clienți nemulțumiți pe pagina lor. Ar trebui să-i suni și să întrebi care e stadiul comenzii, și să tot insiști până îți ajunge.
Unknown a spus…
Felicitari!
Uhh Sunt asa geloasa pe tine :))
Si eu vreau :))

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR