Quote! #10

Deşi mai am foarte puţin şi termin m-am gândit că un mic citat ar fi potrivit. Am rămas cu două recenzii în urmă : “Sânge Albastru” şi “Portretul lui Dorian Gray”, problema e că inspiraţia mea la scris a dispărut. Sper totuşi să revină cu următoarea postare, în care nu ştiu exact unde voi ajunge, dar voi încerca să dezbat ceva.

Miss Clare, m-ai dat peste la cap la fiecare pagină.

 Un lucru m-a deranjat, deşi foarte puţin Will şi Jem compensează, acela ar fi caracterul Tessei. 

De când cu luptătoarea Rose Hathaway, am anumite standarde când vine vorba de personajele feminine principale. Dau vina şi pe perioada în care este plasată acţiunea, dar sincer nu mă aşteptam ca Tessa să fie atât de naivă. Nathaniel m-a enevervat de cum a apărut, ştiam că ceva nu e în regulă cu tipul ăsta.

Să nu o mai lungesc ca de fiecare dată, iată pasajul de azi, care m-a amuzat.

Da, da, balanţa se înclină către William Herondale, el e sare şi piperul în paginile acestei cărţi, şi îl rog foarte frumos să nu se schimbe. :)



“Jessamine se feri de ziar ca şi cum ar fi fost un şarpe.

-O doamnă nu citeşte ziarul. Poate doar paginile mondene sau ştirile legate de teatru. Nu mizeria asta.

-Dar tu nu eşti o doamnă, Jessamine…zise Charlotte.

-Vai de mine! zise Will. Asemenea adevăruri crude, dimineaţa devreme, nu fac bine la digestie.”








Comentarii

meduza a spus…
Mie mi-a placut de Tessa. Are un caracter puternic, e curioasa, cititoare inraita, desi cam naiva. Insa eu in locul ei probabil ca m-as fi pus pe jos si as fi inceput sa ma jelesc .. o luna :)) Will e pur si simplu incredibil. Ochii aia! <3 Si caracterul, si ca e certat cu bunele maniere.. si totul la el :)) <3

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR