The Versatile Blogger Award

Hei, hei.

M-am trezit în sfârşit, cred. După ultima săptămână am fost cam aiurită şi nu am făcut altceva decât să citesc, pur şi simplu cred că, dacă m-aş apuca să scriu o recenzie nu mi-ar ieşi deloc.

Revenind. Am fost nominalizată la “Versatile Blogger Award” de către două fete cărora vreau să le mulţumesc: Alexandra şi Vero.

 Reguli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respective.
3. Selectează 15 bloggărițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunța.
5. Spunei persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine

Deci să începem.

1.Vă mulţmesc mult fetelor, chiar a fost o surpriză plăcută.

2. Aici este minunata Vero, ale cărei recenzii sunt superbe.
Şi aici o găsiţi pe Alexandra, care îmi măreşte mereu wishlist-ul.

3.Cum mai toată lumea a făcut deja asta, nu cred că are rost să selectez, dar oricine doreşte poate să facă asta. Toată lumea din blogosferă merită premiată.

4. Trecem peste patru .:)

5. Asta o să fie mai dificil, nu prea îmi place să vorbesc despre mine, iar când o fac nu am întotdeauna cele mai grozave chestii de spus, dar merită să încerc.

Ø  Nu am fost mereu pasionată de cărţi, adică îmi plăceau, dar nu aşa mult ca acum.

Ø  Prima mea carte citită, din propria iniţiativă, a fost Robin Hood de Pierce Egan, a fost o vară inedită, cred că prin clasa a şasea sau a şaptea.

Ø  Sunt fan “Amurg”, “Jurnalele Vampirilor” şi “Academia Vampirilor”. Da, îmi plac toate, surprizăăăă! :)

Ø  Nu dau note la cărţi, never, în veci vecilor. Fie îmi place o carte, fie nu. Iar dacă nu îmi place, de ce Doamne aş mai citi-o?

Ø  Sunt music addicted, orice s-ar întâmpla eu trebuie să ascult muzică. Mereu am vrut să cânt la pian, un vis măreţ.

Ø  Chiar dacă sunt team X, asta nu înseamnă că îl urăsc pe Y. Sunt team Edward, dar aţi văzut cum arată Jacob? Sunt team Stefan, dar mă amuză copios Damon. Sunt team Will, dar cine nu ar vrea un băiat aşa dulce ca Jem?

Ø  Sunt la matematică- informatică. Şi, da, îmi place mai mult matematica decât româna. Me special. ;;)

Cam asta ar fi. Sper să reuşesc să scriu şi o recenzie astăzi. Deorece paginile din “Îngerul Mecanic” zboară repede.


Deci ne auzim curând.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Oraşul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

#TheReadingQuest TBR